..

Förra inlägget vart visst avslutat mitt i :P Så det kan gå! Hade skrivit lite mer under men det ville tydligen inte komma med..

Kom hem för ett tag sen.. Har varit hos mamma och ätit korvstroganoff och ris! Såå smaskigt. :) Som vi trodde så somnade Vanessa i bilen och fortsatte sova när vi kom in.. Tog av henne mössan och drog pp jacka, Resten fik sitta kvar.. Hon behöver sova ett tag nu så vill inte riskera att väcka henne :P



Hoppas hon sover ett tag nu så vi slipper ha en till vila innan läggdags! Ska bli roligt att se om det går lika lätt att få henne att somna själv i egen säng inatt igen.. Håller tummarna för det! Var underbart skönt att slippa vaggandet igårkväll...

Var sviiintrött innnan vi for till mamma.. När klockan var runt 15.30 orkade jag knappt hålla ögonen öppna, Så jag gick och la mej i sängen ett tag! Ställde väckaren på 16.10.. Tror inte jag hann somna innan den ringde och som vanligt så är man tröttare innan man gick och la sej! Att man aldrig lär sej :P Aja, skulle ju iväg så det var ju bara att hoppa i kläderna och sen fara.. 

Imorrn börjar jag först 10 igen så då får jag ju lite sovmorgon iaf :) Nåja, ska väl försöka göra lite nytta medan den lilla ännu sover... Tjing 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Har samma "problem" med Kevin, han vill helst bara somna i mammas famn.

Skulle vara så skönt att bara lägga ner honom och säga godnatt, och så vara! :)

Hoppas ni får till det.

2011-10-11 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback