Åhå

Lite kommentarer som kommit på de senaste inläggen iaf ;P Fastnade hit framför datan när jag började läsa massa bloggar! Nog ska man tacka gudarna för att man fick ett friskt barn med 10 fingrar och 10 tår efter all skit man läser på bloggar runtom i världen! Uscha!... Starka familjer som klarar sej igenom vissa saker.. Bla att få ett barn som har nån sjukdom! Jag följer en blogg som mestadels handlar om deras dotter Elly. Hon är född med hudsjukdomen "Epidermolysis Bullosa - junktional (JEB). ".. En riktigt hemsk sjukdom!.. Måste vara starka människor för att klara av nåt sånt! Själv hör man talas om folk som säger att dom vill ha en pojke, eller vissa vill ha flickor... Men i själva verket spelar det ju ingen roll vad för kön bebisen har! Det är ju den bästa lilla varelsen man nånsin sett oavsett vad den har mellan benen! :) Visst, önska kan man, Men i slutändan har det nog ingen betydelse! Kan ju ta mig som exempel.. Jag var ju 99% säker på att Vanessa var en liten grabb.. Men när det kikade ut en flicka så var det ju inte direkt så jag älskade henne mindre för det.. Kikade eftet så hon hade 10 fingrar och 10 tår så var jag nöjd sen ;P Bara för att jag trodde det var en kille betyder ju inte det att jag bara ville ha det.. Ja, ni förstår säkert hur jag menar hoppas jag! :) Strosade på stan kring 17 tiden.. gick in på jobbet och surrade lite och sen knatade jag på KappAhl och Domus! Handlade hem lite ravioli, Bästa ensammaten som finns ;P Slänga in i micron så är den klar på några minuter! :) Johan jobbar eftermiddag och då orkar jag oftast inte laga mat.. Triiist att äta själv! När jag kom hem så fick jag besök av Vicky! Drack julmust och mumsade munk och chokladboll som hon hade tagit med sej! Surrade ett tag och sen började Vanessa bli såå tjurig!! Fixade ny blöja och pyjamas och sen fick hon välling! La ner henne i sängen och hon somnade direkt.. Då var klockan typ 20.00.. Ska bli roligt att se när hon vaknar imorrn ;P Eller så inte! Vicky stannade till just före 21 tror jag klockan var.. Då fastnade jag framför datan som vanligt :P Ska kila ut me Bobbsan nu och sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mej,så jag orkar upp imorrn ifall Vanessa vaknar astidigt!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja nog har man tur...Jag kan inte läsa bloggar där dom har sjuka barn och inte se program på tv med sjuka barn..Usch va hemskt:(... Nog är man lyckligt lottad!

2011-10-25 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback