Yes

Vanessa gick igenom "besiktningen" utan anmärkning den här gången ;P Hon är nu 71,5 cm och väger 9820.. Huvudomfånget är 47,8. Skönt att hon verkar följa kurvorna så vi slapp nå mer tjorv :) Huvudet hade vuxit normalt sen sist och det kändes sköönt!

Efter vi var på BVC så gick jag på Gojjans och köpte dricka och sen knatade jag en sväng på stan.. Kikade när 2 tjejer sjöng på Café Oscar! Herregud vilka fina röster.. Hade man fått bestämma sina talanger här i livet hade jag nog valt en sångröst :P Grymt duktiga!

Var där och kikade ett tag och sen började jag knata hemåt.. Vanessa började bli trött och var inte vidare sugen på att sitta i vagnen och titta! När vi kom hem satte vi oss i hennes rum och lekte lite.. Johan kom hem från jobbet just efter 16 och då la jag ner Vanessa för en lur! Hon somnade på stört och sover ännu.. Vi har kikat senaste avsnitten av "The Walking Dead", och "Fringe". Johan somnade efter typ halva Fringe och sover ännu.. Snaaaarkar som ett as på soffan!

När jag kom hem fick jag tillbaka min huvudvärk.. Haft det 3 dagar i rad.. Hade ofta det förut men på sistone har jag inte haft det nåt alls.. Skumt att det kommer tillbaka mitt i allt! Finns ju inget värre än huvudvärk! Tog 2 alvedon och sen gick den bort.. Hoppas den stannar borta också :D

Frågade på BVC om Vanessas sovning.. Och hon sa samma som sist.. Hon går upp i vikt och växer som hon ska, Och hon är pigg och alert när hon är vaken så det är bara låta henne sova! Kanske är i en tillväxtperiod och då brukar dom visst sova mera! Är ju bara gilla läget.. Är ju skönt att hon sover bra på nätterna, Men på dagarna hade det inte skadat om hon hade varit vaken mer :)

Tänkte vara lite "huslig" idag och städa och tvätta.. Men tar nog det imorrn istället :P Får faktiskt vara slö på måndagar efter att ha jobbat 1 hel vecka :) Aja, ska läsa lite bloggar och sånt nu innan Vanessa vaknar och ska ha mat.. Hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni fått tid för tio månaders koll? Vad gjorde man på den? Oss har dem inte kallat alls, glömde till och med bort att kalla oss på 1 års vaccin..

2011-11-07 @ 20:03:30
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback