Vart?!

Vart har min snälla bebis tagit vägen?! Känns som att Vanessa mest är tjurig och missnöjd hela tiden!! Både igår och idag har varit hemsk! Grinar så fort hon är själv och blir glad när man tar upp henne.. Men jag har ingen lust (eller ork för den delen ;P) att bära omkring på henne heeela dagarna! Hon har alltid brukat leka så bra själv så vette tusan vad hon nu har fått för sej..(??)
<BR>
<BR>
Vaknat 9.59 imorse.. Jag tänkte ställa väckaren på 10 men gjorde inte det.. Behövdes ju antagligen inte ändå :P Har sovit me babyvakten på inatt bara för att höra om hon vaknar och donar på mitt i natten eftersom hon sover så länge på morgonen.. Men jag har då inte hört nåt alls! Min lilla sjusovare :)
<BR>
<BR>
Nu ska hon stå mot allt! Inge roligt alls att sitta på golvet nå mer.. Hon är feg och ställer sej vääldigt sällan själv mot nåt! Tar man tag i hennes händer ställer hon sej upp helt själv utan problem.. Som att hon vill ha tryggheten att nån är där ifall hon tappar balansen eller nå :) Kanske inte barn tänker så logiskt, Men känns som en vettig förklaring ;P
<BR>
<BR>
De 2 tänderna hon fått har kommit ut ordentligt nu.. Syns när hon skrattar och äter.. Shiit, Hon är ju ingen bebis nå mer!! Snart 1 årskalas... Bara 1 månad och 1 dag kvar.. Herregud va tiden går undan! Tycker nyss det var vi for in på BB..
Vart har min snälla bebis tagit vägen?! Känns som att Vanessa mest är tjurig och missnöjd hela tiden!! Både igår och idag har varit hemsk! Grinar så fort hon är själv och blir glad när man tar upp henne.. Men jag har ingen lust (eller ork för den delen ;P) att bära omkring på henne heeela dagarna! Hon har alltid brukat leka så bra själv så vette tusan vad hon nu har fått för sej..(??)
-
-
Vaknat 9.59 imorse.. Jag tänkte ställa väckaren på 10 men gjorde inte det.. Behövdes ju antagligen inte ändå :P Har sovit me babyvakten på inatt bara för att höra om hon vaknar och donar på mitt i natten eftersom hon sover så länge på morgonen.. Men jag har då inte hört nåt alls! Min lilla sjusovare :)
Nu ska hon stå mot allt! Inge roligt alls att sitta på golvet nå mer.. Hon är feg och ställer sej vääldigt sällan själv mot nåt! Tar man tag i hennes händer ställer hon sej upp helt själv utan problem.. Som att hon vill ha tryggheten att nån är där ifall hon tappar balansen eller nå :) Kanske inte barn tänker så logiskt, Men känns som en vettig förklaring ;P
-
-
De 2 tänderna hon fått har kommit ut ordentligt nu.. Syns när hon skrattar och äter.. Shiit, Hon är ju ingen bebis nå mer!! Snart 1 årskalas... Bara 1 månad och 1 dag kvar.. Herregud va tiden går undan! Tycker nyss det var vi for in på BB..
Skiljer typ 3 månader mellan bilderna... (den över och under denna text ;P)
Aja, ska avrunda här! Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säkert ett utvecklingsteg hon ska ta sig igenom när hon är sådär gnällig;)

2011-11-09 @ 13:29:24
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback