Tjo

Ska strax gå och lägga mej.. Tänkte bara skriva lite här först och sen wordfeuda lite :P fattar egentligen inte hur jag is hålla på med det, får alltid skitbokstäver och när jag väl får bra ord så passar det inte in nånstans.. Ska kanske turen vänder snart?! :)

Var på "kalas" hos Janne i måndags.. Han blev hela 34 år :) synd att man inte bor närmare varann.. Tror det var typ 7 månader sen jag var där sist! Hemskt!! Är ju mer praktiskt att vara här speciellt eftersom allt jag behöver till Vanessa finns här hemma, men är väl mest för att det finns mer möjligheter att göra saker här i Gällivare än på Kilen :P

Jobbar hela veckan.. Är kul att jobba men den här veckan har inte varit så överdrivet jättekul! Ögat tjorvar, mår illa av penicillinet, ont i örat.....

Första dagen på dieten idag! Har gått bra.. Till lunch blev det grillad kyckling och 3 glas vatten, middagen bestod av stekt lax, aioli-sås och massa sallad! Helt ok faktiskt.. Ska ge denna dieten en veckas prövotid.. Jag tycker redan det är ganska trist utan godis, läsk, bröd, pommes, pasta mmmm... :P Märker man må resultat känns det säkert lättare hoppas jag! Vägde in mej på 55,5 kilo imorse! "bara" 5 kilo jag vill bli av med, det borde ju inte vara så svårt? När jag träffade Johan vägde jag typ 48 kilo och så liten vill jag då inte bli igen :) tror 50 blir ganska bra faktiskt!

Kom hem efter jobbet och fick en chock! Johan hade städat i sovrummet, lagat 3 olika maträtter som vi kan ha som lunch flera dagar + att han hade gjort middag! Hade fixat en lunchlåda med köttfärsbiffar + sallad åt mej till imorrn också :) ibland kan dom överraska en ;P

Aja, ska faktiskt försöka sova nu och sluta prata strunt! Tjing..

Btw.. Vet inte om jag la upp bilden jag fotade på texten som är över Vanessas säng? Haha minnet sviker ibland :P Här kommer den iaf..


Kommentarer
Postat av: Tessi

Som med triss..Plötsligt händer de...Och de händer väl lika ofta som man vinner på triss :P

2011-11-24 @ 06:53:30
Postat av: Jessica.S

Ibland kan de oxå =o) Så fint pigan har det vid sängen, vad gulliga väggord. =o)

2011-11-25 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback