Tisdag..

Tänkte gå på öppen lek idag.. Men glömde helt bort det!! Aja, kommer fler gånger :) Många som säger att det är för mycket ungar där nuförtiden så vet inte om jag kommer tycka det är så givande att behöva hålla stenkoll på Vanessa så ingen knuffar omkull henne.. Lätt att råka knuffa en som sitter :P

Vaknat just före 10 idag.. Hörde att Vanessa pysslade på i sin säng så gick och plockade upp henne och fixade frukost! Sen har vi lekt på ett tag.. Hon gick och vilade kring 11.30 och då passade jag på att ge mat till Bobby och sen gå ut me han! Nu efter jag kommit in har jag betalat 2 av mina vunna auktioner på Tradera! Såg nu på min mail att jag har ett paket att hämta ut på Gojjan.. Kanske måste pallra mej dit idag då.. Nya julgardiner har jag vunnit mej på tradera :) En farlig sida att vara å kika på hela tiden... ;P

snart jul.. Och ingen snö?!?! Herregud.. snart måste väl ändå snön komma hit! Liite tråkigt om vi inte har massa snö på julen! Är ju den som ger julkänslan :) Vet inte hur det blir till julen.. Johan har jobbat varenda jul typ sen vi träffades så det har ju som inte varit nåt bekymmer vart vi ska vara.. Denna jul är han ledig! Aja, jag vill då vara hos mamma eftersom det redan känns nog skumt att inte fira jul "hemma i huset" som vi har gjort i 26 år!!! Bara det är ju en omställning.. Firat jul på samma ställe sen vi var nyfödda och nu mitt i allt så ska vi inte vara där.. Aja, det blir nog bra :) Johan och hans familj verkar inte direkt "brydd" över julen så jag får nog bestämma vart jag och Vanessa ska vara iaf! För henne ska jag då vara med heela julen :P Blir väl att vi är hos mamma hela förmiddagen och dagen och sen på kvällen far vi till Johans föräldrar eller nåt liknande.. Vanessa lär ju ha paket där också att hämta så :P

Vart ska ni andra fira jul? Hemma hos er, Hemma hos föräldrar/svärföräldrar, annan släkt?!?

aja, ska sluta surra massa skit nu och göra nåt vettigt här hemma istället :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eftersom jag inte alls gillar julen hade jag helst åkt utomlands men de får bli en annan gång. I år fixar vi julen hemma hos oss så får alla komma hit.

2011-11-08 @ 13:01:45
URL: http://Blogg.johannaboklov.se
Postat av: Johanna

Eftersom jag inte alls gillar julen hade jag helst åkt utomlands men de får bli en annan gång. I år fixar vi julen hemma hos oss så får alla komma hit.

2011-11-08 @ 13:02:02
URL: http://Blogg.johannaboklov.se
Postat av: Tessi

Vi har då bestämt att fira hemma... Orkar inte åka runt på 700 ställen,,Så dom som vill fira med oss får väl komma hit:)

2011-11-08 @ 13:43:45
Postat av: Stina (Kaati)

Vi ska såklart fira in huset detta år. Så det är slutturnérat och dörrarna är öppna för alla som vill fira med oss :).

2011-11-08 @ 18:48:59
Postat av: Lotta

Herregud va alla ska börja fira jul hemma :D

2011-11-08 @ 19:01:09
URL: http://lottablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja vi far då till mamma och firar där antar jag, kommer bli trångt - eller jag menar mysigt ;) Om jag en gång köper hus så kan vi vara där allihopa istället ;)

2011-11-08 @ 23:30:50
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: Stina

Oxå hos mamma! Hade inte viljat fira jul hemma hos mig, skönare att vara hos mamma för då slipper man tex fixa all mat som ska vara :p

2011-11-09 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback