Öppen lek..

Japps, Var på Öppen Lek imorse också!! Verkade som att Vanessa tyckte det var roligt så är väl lika att man pallrar sej dit.. Är ju ändå bara 2 dar i veckan :) Ställde väckaren på 8 imorse eftersom jag skulle ringa till läkaren.. fick tid först på måndag! Aja, har inte ont i örat nå mer iaf..
-
efter leken så gick jag förbi jobbet för att säga att jag ska till läkaren på måndag.. fick tid 11 och började egentligen 10. så far till läkaren och när jag är klar där far jag till jobbet! efter jag vart där gick jag och Pia å fikade på Café Oscar.. Kändes smidigast eftersom Vanessa sov i vagnen! Fikade och surrade i typ 1 timme...
-
gick på domus och handlade lite och sen drog jag hemåt.. Kom hem just före 14.. Kom in, Lämnade Vanessa, tog Bobby och gick ut... Kom in och då for Johan på jobbet! Efter det har jag och pyran lekt på här hemma.. Hon fick middag för ett tag sen och nu la jag ner henne i sängen för en siesta.. får se om jag lyckas med det :P Jag känner då iaf att jag hade beövt ta en siesta :D Haha, nä men ska nog iaf lägga mej i soffan ett tag.. Känner mej trött i kroppen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt kul verkade hon då ha på sångstunden!:)

2011-11-15 @ 19:31:20
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback