Less..

Idag är jag less, arg, besviken.. Allt negativt man bara kan vara känns det som...
För det första: Städning.. Hur kul är det att alltid behöva städa?!?!? Hur mycket man än städar är det alltid kvar saker som behöver göras.. Blir gaaaaaaalen! Inte så lätt heller med en liten Vanessa som skuttar efter en vart man än är.. blir hon lessen eller om hon gör "nåt farligt" så måste man gå dit.. Och är inge bra att bli avbruten mitt i städandet.. Då är risken ganska stor att man inte ens orkar fortsätta..
-
Idag har jag städat i våran garderob/Johans datarum! Fy sjutton så det såg ut här inne.. Fyyyy! Jag har sagt att han själv får hålla efter eftersom det bara är han som stökar ner här inne.. Men uppebnarligen så fungerar inte det, och jag vart som vanligt less på å se misären som bara växte..
-
Fy.. Less på allt idag känns det som.. tur iaf jag har "mina 2 små" som förgyller allt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr har man såna dar med:/ men dem är mycket förre tack vare småttingarna ;)

2011-11-16 @ 21:38:11
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback