Jisses!

Har visst svamlat med mina föräldradagar... Har 1 dag kvar!!! Shiiiit... Hur ska detta gå?! Johan får snällt ge några åt mej tror jag :P Han ska iaf ge några så jag kan vara ledig i sommar har vi planerat...
-
Har använt mycket dagar i början, det vet jag.. Men nu på slutet har jag sällan tagit mycket känns det som! Så fattar inte hur dom redan kan vara slut?! Aja, är väl bara gilla läget.. Har hela tiden sagt att jag hellre tar ut fler dagar så man har råd att leva på dagarna också.. Hade aldrig pallat gå hemma som mammaledig utan pengar! Vad ska man då göra på dagarna?! :D Haha nämen, vill jag gå ut och luncha/fika/shoppa ska jag inte behöva tänka "Oj, har jag råd med det".. Hur kul är det att leva så liksom?!..
-
snart kommer min man hem och då ska vi kika lite serie hoppas jag på.. Sen blir det bädden för mej! Ska upp tidigt och ringa läkaren och se om jag får nån tid imorrn! hoppas på det.. Blir det en lite senare tid tror jag faktiskt att jag och Vanessa ska pallra oss till Öppen Lek imorrn också!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Visst är de kul när dagarna tar slut? :) Med Jollan hade vi så jäkla mkt utgifter så då tog jag ut många dagar men kunde ju knappt vara hemma tills hon va Ett..Nu är jag snål som en jag vet inte vad med mina dagar...om jag så ska gå i trasiga kläder så har jag planerat att vara hemma lääääänge den här gången...:)

2011-11-15 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback