Dålig update...

Men det är för att jag jobbar i veckan.. Hinner inte med så mycket annat så inget direkt värt att blogga om.. :P Vanessa somnade just före 21 idag igen! Då slog jag och Johan på en film.. Drack julmust och pepparkakor och Hade det allmänt mysigt :) Vanessa har börjat sova enormt bra sen hon började sova i sitt rum.. Igår somnade hon vid 21 och vaknade vid 10 imorse.. Så riktiga långkörare utan att vakna! Sköönt för både henne och oss :P Imorn har jag ett lååångt skift på 8-18.15... Kanske får sluta redan 17 om Erica kommer och jobbar! Stannade kvar En timme extra idag då det inte fanns nån annan som kunde göra det! Aja, skulle ha slutat 17 och slutade 18.15 istället.. Inte så stor skillnad :) Johan kilade nyss ut me Bobby och jag ligger i sängen och ska sova.. Johan som brukar vara rätt slö på att gå ut med Bobby Lät så förstående när jag snällt sa "is du gå me han så jag får gå och lägga mej?" inget snack om saken utan han bara gick :) Sköönt att slippa kvällsprommen.. Aka ska faktiskt försöka sova nu så jag orkar jobba hela dagen imorrn :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback