Bada...

Badade Vanessa kring 20-tiden.. Herregud så hon plaskar och skrattar!! :) Bjuder på 2 bilder.. Inte tagna idag men tror aldrig jag lagt upp dom här(?)..
Efter badet var det dags för välling och sen bums i säng! Hon vart såå trött så hon knappt kunde hålla sej vaken efter vällingen.. Tror jag det, hon som brukar sova till 10 och sen ha 2 vilor har bara sovit till typ 9.. sen har hon tagit en snabb vila i vagnen efter öppen lek, och sen en till vila på typ 1 timme här hemma! Så antar hon var väldigt trötter :)
-
Jag ska slänga mej i soffan nu.. tänkte kika nåt bra på tv, Men som vanligt är det bara skiit! Tror jag ska hålla mej vaken till Johan slutar 00 så kan vi kika senaste "Walking Dead" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback