Yeey...

Kom in på blogg.se för första gången på 4 dagar :D Hehe.. Jag orkar inte skriva exakt vad jag gjort för alla dagar sen jag skrev sist men kan skriva litegrann iaf!

Hade dop i lördags! Dubbeldop med storasyster Linda.. Hennes flicka Maja är ju 3 veckor yngre än Vanessa :)
Började morgonen med kaskadspyor! Usch.. Inge roligt alls! Pigan spydde upp allt hon fick i sej! I kyrkan gick allt sååå bra och Vanessa var rätt så pigg och alert under själva "dopakten".. Direkt prästen sa att vi fick sätta oss så började hon kräkas igen.. Spydde 2 gånger och sen spydde hon ut galla!! Stackarn :( Usch va jobbigt det var att se.. Och efter det vart hon som helt lealös... Obehagligt som attan!! Jag och Johan skippade fikat för stunden och for in till barn med henne! Satt där och dom tog prover och läkarn kikade på henne.. Dom sa att det var en infektion i kroppen! Vi fick alvedon och vätskeersättning i vår flaska och sen skickade dom hem oss! Då for vi en sväng på fikat.. Var lite social, fikade lite och sen hjälptes vi åt att ploka bort!

Min lilla tös är ännu inte riktigt helt sej själv ännu.. Känns hon dåligare idag så far jag in med henne igen.. Och då går jag inte därifrån förrens dom gör nåt!!! Nu har jag precis gett henne lite mat.. Hon har spytt litegrann, men det brukar hon ju typ alltid göra så.. Inga kaskadspyor iaf! Stackars lilla :/

Var igår och beställde tapeter till pigans rum.. Kommer bli såå snyggt! Aja, ska försöka få henne att somna om nu för jag känner mej rätt trött :P 3 bilder från dopet slänger jag in snabbt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback