Trötter

Tjo.. Trötter idag känner jag!

Pigan somnade vid hmm.. Tror klockan var just före 23..(?) Vaknade 7.30! Jag gick däreot och la mej först efter 1! Aja 6,5 timmars sömn är väl inget att klaga på egentligen ;P

Bjuder på ett kort från igårkväll..



Jag och Texas som myser lite :) Och nej, Vi har dom ej i soffan, Jag lyfte bara upp han när jag skulle fota ^^ Han låg på mina fötter och mööös när jag klappade han.. Min myyysvovve! Det är en väldig positiv sak med han.. Vill alltid vara nära!

Igår efter Vanessa somnade så donade jag på med lite "flicksaker" :P Prövade en sminkning (den på kortet), Duschade och blåste håret, filade mina naglar.. Sånt där som man inte hinner när man har en liten som är vaken :) Aja, la ner Vanessa i vaggan så jag ska nog också blunda ett tag till tror jag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Nååå så söt liten vovve, och klart dom kan vara i soffan ibland :)

2011-05-12 @ 15:05:38
URL: http://therecenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback