Tjo!

Vaken med en liten dam som inte alls vill sova.. Synd, För det hade hennes mamma gärna gjort :P

Hon har sovit i sin säng 2 nätter nu.. Sov jättebra i den igår medan inatt har hon vaknat till å från.. Somnade kring 23 igår och då la jag ner henne i sängen! Hon vaknade första gången kvart i 4 och sen har hon varit vaken i princip hela tiden fram tills nu.. Är emot mina principer att ge mat vid denna tiden men verkade som att det var det som gjorde att hon inte kunde somna om, Så gick och gjorde mat till henne! Nu ligger hon mätt och belåten här i min famn lillhjärtat... <3

Hoppas hon vill somna om snart för jag är sååå trötter.. Hur mycket sömn jag nu kommer få när min man ligger i sängen och snaaaaarkar! Han var ut igår och som alla med snarkande partners vet, Då blir snarkningarna oftast ännu värre... *suck* Aja, Går ut till soffan ifall jag inte kan somna :)

Dop snart också.. Lite småfix kvar och sen är det bara vänta in dagen! Nästa lördag är det.. Ska bli mest skönt att få det bortgjort känns det nästan som :P Vi tänkte ju först inte döpa, Men ändrade oss för nån vecka sen.. Jag hade velat ha nån som sjunger på dopet, Men känner ingen som har röst till det tror jag ;P Känns iaf skönt att jag och Linda ska ha dubbeldop för flickorna, Då behöver man inte fixa allt ensam + att det blir lättare för vår släkt som bara har 1 dop dom behöver gå på! Stina blir som sagt gudmor till Vanessa och om vi ska ha nån gudfar vet jag inte, Skulle ju ha Johans storebror men då han inte kan komma upp till dopet så vet jag inte hur vi gör...

Ska iaf försöka göra några roliga "tack-kort" sen när vi haft dopet till dom som kom.. Lite roliga "scrapbooking" saker osv.. Får se hur bra fantasi jag har :) Blir runt en 55-60 personer på dopet.. Är min och Lindas släkt, Johans släkt och Edvards släkt.. Linda hade öven bjudit nån kompis,.. Jag tycker att det är såå svårt att veta vilka man ska bjuda och inte så jag bjöd inte nån.. Ska man bjuda alla man umgås med? Bara dom man umgås mest med?... Kanske inte ens nån som vill gå på dop men känner sej typ "tvingad" om man bjuder?... Ja, Mycket funderingar så kändes bäst att skippa det momentet! Vill man nu komma på själva dopet i kyrkan så är man ju såklart varmt välkommen! Till fikat efter vet jag inte hur det hade blivit med plats å så.. Men blir det nån enstaka fler där gör ju inte det heller nåt :) Inte så vi har fika till bara exakt det antalet som kommer :P

Förresten.. Ska bli spännande att se om jorden går under imorrn! ;P Gör den det dör då jag lycklig iaf.. Aja, ska sluta skriva massa babbel och lägga ner min sovande dam i sin säng... Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback