Tjabba

Kikar nån film på tv1000 family.. Men den var ganska dålig.. Typ en fransk musikal eller nåt liknande! Men rätt rogivande att småkika på! :) La nyss ner Vanessa i vaggan och hoppas hon somnar!  Lite bökande ännu men hon är då tyst iaf så får se...

Haft en trevlig dag idag igen.. Hela min vecka har faktiskt varit bra :) Gick ut på långpromenad med min storasyster Linda, hennes dotter och 2 hundar! Vi som har trott att våra hundar inte gick ihop.. Så fel vi hade :) Det gick såå bra när vi var utomhus! :) Sköönt att veta det... När vi hade promenerat gick jag hem och plockade lite och sen vid 4 kom Stina hit! Jag matade Vanessa och sen gick vi och åt..

Efter det for vi till pappa och rensade bland lite kort.. Sen hoppade jag av hos mamma och gick med vagnen hem! Gick förbi mommo och hämtade nybakta bullar och bröd ^^ Gick in och hämtade hundarna och gick ut med dom! Efter det har jag inte gjort alltför mycket.. I princip bara slöat.. Och det ska jag fortsätta med nu!

Imorrn fikadejt med Ellinor.. Ska bli kul då det var ett tag sen vi träffades :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback