Sovrutin...

Åhh, Fått soova länge idag också :) Vanessa somnade vid 22.45 igår och vaknade just före 8 imorse :D *wiie* Hoppas det här fortsätter nu!! *ta i trä* Tiden på kvällen efter hon somnat tycker jag är sååå skön! Då har man tid att göra precis vad man vill.. Igår efter hon somnat tog jag bort mitt nagellack, filade dom, plockade ögonbrynen... Sen kikade jag 90210 och åt kvällsmat.. Tog typ 15 min sen vart jag för trött ;P Då hoppade jag i sängen!

Trodde hon skulle vakna sviintidigt för hon är lite så.. Sover hon bra en natt så sover hon nästan alltid sämre natten efter! Är väl för att man hoppas för mycket ;P Aja, så länge man hade fått in en viss rutin så blir det nog bra.. Det enda jag vet är iaf är att jag hellre har henne vaken lite senare så hon kliver upp senare :) Sover oftast 8 timmar på natten så om hon går och lägger sej redan typ 8 så vaknar hon då redan vid 4 och vill ha mat och vara vaken.. Och det känns inte helt ok.. Ska ju inte äta mitt i natten ^^ Kanske man inte kan vänja så här små vid det men.. Känns öndå onöödigt! Ska försöka att hon kommer i säng vid 22 iaf.. Då hinner man ju få lite mer "egentid" på kvällarna iaf.. Och vissa dagar behövs verkligen den tiden! Vet inte varför det heter mammaledig... Inte är det ju direkt så att man inte gör nåt om dagarna ;P

Nä, Nu ska jag nog klä på mej och fixa lite mat åt hundarna och sen gå ut me dom... Dom har för övrigt börjat matvägra.. Helt chockad då mina vovvar alltid har ätit upp allt i skålen på stört!! Aja, kanske bara är mycket löptikar i området eller nåt.. Får hoppas på det för jag är less på att säga 100 gånger att dom ska äta ;P

Ser ut att bli kanonväder idag så min städning får snällt vänta tror jag :) Aja, Kilar iväg nu´rå.. Slänger in en bild på Vanessa i vaggan.. Såg så kul ut en dag när jag kikade in och såg att hon somnat så här.. :)



Kommentarer
Postat av: Daniela

svar: Tack så mycket Lotta <3

2011-05-11 @ 12:14:01
URL: http://mademoisellebonbon.blogg.se/
Postat av: Johanna Boklöv

va fina dina naglar är. mina bara delar sig jämnt så de blir aldrig fina :p Ska vi ta en fika imorgon eller nått? om du har lust?

2011-05-11 @ 13:42:14
URL: http://blogg.johannaboklov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback