Ont i hjärtat...

Tungt! Ont i hjärtat samtidigt som jag vet att det är mitt beslut och jag som velat det läänge.. Men ändå får man en klump i halsen.. Tänk så kommer han till "fel" hem.. Nån som slår han eller liknande! Usch, hemska tanke! Han är ju som min lilla bebis, fast jag har stunder jag inte alls gillar han.. Är ju det som är så svååårt! Allt hade varit så himla mycket lättare om jag hade ogillat allt han gjorde!

Till saken.. När Johan kom hem från jobbet idag sa han "Du får sätta ut Texas på annons, Men gör det fort innan jag ändrar mej".. Jag satte mej vid datan ganska fort efter det och fixade en annons på gellivare.cc och en på blocket! Hoppas nu nån vill ha våran gosiga lilla kille! Synd att han ska vara så skällig och pipig.. Han är ju så söt med sitt busande heeela tiden! Hoppar och studsar runt mest hela dagarna.. Kan busa med en liten pyttesak han hittat på golvet som tex en sten eller liknande :) Och kan springa och jaga sin egen svans typ en kvart :P



Aja, Får se nu hur det blir.. Jag som är så blödig.. Hur ska det gå?! Jag kommer ju gråta om nån hör av sej och vill testa ta han.. Kanske bäst jag inte är hemma när dom kommer för då hade det ju varit lite pinsamt att börja böla framför vilt främmande människor :D Hehe...

Nä, Det känns faktiskt bra.. Hade varit skönt att ha mer tid till Bobby! Han behöver få lite mer uppmärksamhet än han får nu! Alltid när man gör nåt me han så kommer Texas och knuffar iväg han! Och Bobby går bara snällt därifrån.. Hade vi inte skaffat Vanessa hade vi nog velat ha kvar Texas.. Då hade man ju haft lite mer tid till att försöka träna bort hans dåliga saker! Men nu är det så att det hinns inte med riktigt och då mår man bara dåligt över det...

Mitt enda bekymmer är att om jag bara har Bobby så vill jag inte behöva lämna han ensam alltför mycket! Men känns som att 1 hund kan man ta med i princip överallt! Är ju bara ta med en filt och platsa han på ett ställe eller nåt liknande.. Är ju helt ok om folk inte vill ha han in till sej och det tar jag inte alls illa upp av! Men vi får se hur det blir nu då.. Kanske inte ens hittar nån som vill ha Texas! Får vänta och se...

La Vanessa för typ 1 timme sen och gick då ut me hundarna.. När jag kom in hade hon vaknat och är vaken ännu.. Direkt hon somnar ska jag också hoppa i säng! Lunchdejt med Stina imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Linda L

Kan tänka mig att ni har haft ett svårt val,inge kul beslut alls att ta..Men vad ska man göra om inte tiden räcker till för allt man vill hinna med.

Hoppas ni hittar ett bra hem till han,men bobby kommer nog bli lite deprimerad i början tror jag...

2011-05-27 @ 08:04:28
Postat av: Lotta

Har skrivit i annonsen att det ska vara en prövotid.. Vill se hur det går att ha dom som "ensamhundar"!

2011-05-27 @ 08:09:59
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tessi

De är jobbigt men de blir nog skönt sen... Man får tänka att dom får de bättre...Enzo blev bara glad när Atlas försvann och sur när han kom tillbaka:)

2011-05-27 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback