Friskluft...

Phheeew.... Äntligen hemma kändes det nästan som när jag kom innanför dörren :D Haha, Haft en bra dag men var helt slut i fötterna nu efter att jag gått med hundarna!

Vaknade ju som sagt vid 9 imorse och har varit i farten sen dess känns det som! For iväg och mötte upp Lina, Nina och Sara utanför Nina.. Haha mina blogginlägg blir ju typ alltid likadana :D Gick på Café Oscar och fikade och sen strosade vi på stan lite! Köpte 1 såå fin klänning till Vanessa :)

Strosade runt och sen gick vi till Nina.. Eller sen när vi kom fram till dörren så sov alla barn i vagnarna så vi gick och satte oss på nå bänkar lite längre bort! Gick in efter ett tag och satt där och surrade! Gick därifrån just efter 16..

Styrde vagnen till mamma eftersom jag skulle dit och äta! Smaskigt med hemmalagad mat :D Jag måste fan börja laga mat.. Köper ju bara sånt som man bara steker eller sånt.. Typ köttbullar osv :P Aja, Det får bli ett senare projekt! Gav den nya burkmaten till Vanessa och hon åt med god aptit.. En hel burk åt hon! Herregud.. Hur får allt det plats i hennes lilla mage?! Aja, imorrn ger jag nog bara en halv burk och lite erstättning så magen inte får en alltför stor chock av så mycket "vanlig" mat :) Fick sällskap med Linda på vägen hem.. Gick in och hämtade hundarna och strosade runt med dom ett tag.. Precis när jag var på väg in på området såg jag min grabbe Stina komma gående.. Släppte Bobbys koppel och han blev helt överlycklig när han fick springa dit och säga hej :) Släppte Texas också och han vart också så glad.. Dom verkar gilla henne ^^ Hon som har var hundvakt när vi var i Sunderbyn så dom har väl hunnit få ett litet "band" eller nå ;P

Stina (grannen) skulle kanske komma och låna hundarna (eller bara 1) imorrn.. Skulle fara och göra nåt kul :) Sköönt om nån orkar aktivera dom :P Själv ska jag nog vara hemma och städa imorrn tror jag! Mitt hem förfaller ju sååå fort.. Hundarnas hår är fan överallt! Och blir såååå dammigt och grusigt... *suck* Eller om det är fint väder går jag hellre ut och fikar eller går på stan eller nåt annat kul istället.... Får ju se!

Är tråkig och orkar inte lägga upp nå bilder :P Ska passa på att ta bort mitt nagellack nu när pigan sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback