Bra natt

Eller bra och bra, Men hyfsad iaf :) Vanessa somnade vid typ 23.30 efter att hon vaknat första gången jag la henne! Vid halv 3 eller va nu klockan var så vaknade hon med ett gallskrik! Stackarn hade säkert en läskig dröm eller nå.. Tog upp henne och tröstade ett tag och då somnade hon om.. Vaknade igen vid 7.30 :) Helt ok!

Hon kommer nog somna om snart och då ska jag passa på att gå ut med hundarna! Ska på lunchdejt med Stina klockan 12.. Blir thai eller Alla Tiders, vi har inte bestämt oss ännu :) Gott vilket som.. Sen ska jag hämta ut mina 3 paket som jag fått avi på igår! Hoppas, Hoppas, Hoppas det är min "babyvakt" eller va det heter.. "Walkietalkie" :D

Vid 16 ska vi fara å duka till dopfikat imorrn.. Shit, Är lite nervös faktiskt! Har inte ens bestämt vad jag ska ha på mej.. Måste fixa klart det sen! Måste kila nu eftersom Vanessa börjar bli lite lätt frustrerad :P Trevlig helg på er alla!

http://www.blocket.se/gallivare/Jack_russell_hane_1__ar_34107382.htm?ca=1_4&w=0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback