*pust*

Usch vilken kväll!! Vanessa har varit såååå lessen hela kvällen... Gråtit heela tiden i nästan 3 timmar!! Tagit korta avbrott och sen satt igång igen.. Usch! Jag är verkligen inte "van" att hon skriker så! Har aldrig hänt att hon grinat så här mycket så man kände nöstan paniken komma.. Undrar vad som är fel nu då osv.. Hann tänka mycket ^^ Men hon hade ny blöja, hade ätit, har bajsat tidigare idag.. Så då tror ju jag direkt det är magont som spökar.. Finns ju som inget annat kvar.. Aja, Hoppas hon är på bättre humör när hon vaknar för jag har verkligen ingen lust med samma procedur igen!! Stackars liten.. Tänk vad lätt om bebisar kunde prata!

Aja, kikade Shutter Island nu på kvällen.. Eller ja, Hann inte se vidare mycket i början då Vanessa bara gapade men.. Fattade iaf handlingen så gjorde inte så mycket :)

Satt ut 4 träfigurer pappa har haft hemma.. Han sa att han trodde dom skulle gå för flera tusen! Jag var lite skeptisk men satte iaf ut dom.. Skrev att dom går till högsta budet och skrev därför inget pris.. Fick ett mail ganska snabbt där en kille erbjöd 500:- + frakt.. Det tyckte jag lät rimligt för som sagt, jag trodde ingen skulle höra av sej typ ^^ Efter ett tag så ringde det i telefonen.. En man härifrån stan som gav ett bud på 5000(!)... Haha, höll nästan på å trilla av stolen :D Och han sa att om jag får nå högre bud så ska jag höra av mej så han ev. får höja sitt bud också.. Aja, Måste ju säga att pappa hade rätt om sina trägubbar :)

Nä, Nu ska jag gå och lägga mej.. Ville kika lite Fringe men Johan kunde visst inte slita sej från datan.. Och ingen bra film på tv heller fast man har ett gäääng med filmkanaler!.. Aja, kanske lika bra att sova nu ifall Vanessa ännu är tjurig när hon vaknar... Gokväll på er!

3 inlägg på en dag kom jag på nu.. Inte illa ;P

Kommentarer
Postat av: lina

tre inlägg på en dag! Keep up the good work! Det är så kul när man ser att folk uppdaterar! :)



Tråkigt att hon har varit grinig! Det kanske bara var ikväll, förhoppningsvis!



Själv har vi en gnällperiod varje kväll då inget hjälper.. Hinner göra om proceduren, mata-blöja-mata-blöja-massage-promenad-bilstol några gånger innan herren behagar att somna :) Fast man känner varje dag att det blir bättre.. skönt! :)

2011-03-19 @ 23:59:40
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback