Magsjuk

Har nästan trott jag varit immun mot magsjukan.. Men så fel jag hade!

Var såå dålig igår! Började med huvudvärk och kallsvettningar natten till söndagen.. Och hela söndagen var hemsk!!! Var uppe på toaletten mest hela morgonen och resterande tiden sov jag! Vanessa måste ha tyckt jag var ovanligt tråkig :P Liite dåligt samvete att sova fast hon var vaken.. Men jag orkade inte vara vaken! Brukar i vanliga fall inte ens kunna somna när hon ligger och gurglar och har sej.. Så var antagligen lite tröttare än vanligt..

Då vi inte har en termometer man har i munnen, Bara en sån man har i rumpan så tog jag tempen med en termometer gjord för småbarn.. En napp som man får suga på :P Den visade på 38.3.. Sist jag tog med den var innan vi for in på lassa och då visade den för lite... Jag hade temp enligt den på 38.4 och på lassa hade jag 38.9.. Så antar jag hade kring det igår också.. Dagen kändes då tuung iaf!!! Längtade tills klockan slog 18 så Johan skulle komma hem...

Hundarna verkade faktiskt bara mysa på.. Sov mest hela dagen dom också som tur var! Hade inte orkat med 2 helt hyperenergiska hundar just då!!... När Johan kom hem satt jag uppe ett tag och sen intog jag ryggläge igen.. Vaknade emellanåt och gav Vanessa mat och ropade sen åt Johan att han fick ta henne :) Det var sköönt...

Imorse när jag vaknade av Vanessas skrik så kände jag mej mycket bättre.. Det enda som var jobbigt var att jag var såå hungrig men ändå mådde illa... Åt inget alls på hela lördagen så var väl inte så konstigt... Somnade om ett tag efter det och vaknade igen vid hmm.. 12 kanske klockan var? :) Sen har dagen bara rullat på... Ätit god mat och kikat lite serie :)

Ska försöka hålla mej vaken till Vanessa vaknar och vill ha mat.. Annars lär hon säkert vakna precis när jag somnat eller nå.. Aja, tänkte bara ge en snabb update! Tjings

Kommentarer
Postat av: Stina

Jobbigt med magsjuka, men bra iaf att du redan känner dig bättre! =)

2011-03-08 @ 09:29:11
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback