Hej!

Vknade första gången 5.50 imorse av att Vanessa ville kliva upp ^^ Böt blöjan och sen fick hon mat.. Var vaken ett tag och pratade med Johan när han kom hem vid 20 över 6.. Sen vid 7 somnade Vanessa och då gick jag också och la mej igen :) När hon vaknade nästa gång var jag såååå himla trött! Försökte få henne att somna om typ 30 min men var helt lönlöst.. Gick upp för att byta blöja och kikade samtidigt på klockan.. 08.05.. Suck...

Stina kom in när jag stod på toaletten och sen sa hon "Väck mej om hon inte vill somna om så kliver jag också upp".. Jag gick in i varagsrummet och la ner Vnessa breve mej i hopp om att hon skulle somna.. Men det gick inte alls nå bra.. Då kom Stina in och sa att hon kunde ta henne ett tag.. Det var såååå guld värt! Kommer inte ihåg sist jag var så himla trött när hon vaknat.. Så Stina och Vanessa hade lite kvalitetstid till jag klev upp vid 11 :)

Klev upp och gav henne mat och sen var jag ute med hundarna! Såå blåsigt och kallt idag.. Tråk! Sen när jag kom in så fixade vi oss lite frukost!..

Jag har varit så orolig nu när vi börjat med ersättning hela dagarna att Vanessa ska få problem med magont igen.. Sist vi gav ersättning på nätterna så kunde hon ju inte bajsa ordentligt, Så jag trodde ju det skule bli ännu värre nu när hon ska ha det hela dagarna.. Men efter ett superbra tips från Nina så verkar det som att det ska fungera alldeles utmärkt! Sätter lite rapsolja i varje ersättning och det är helt underbart! Hon verkar inte alls ha ont i magen och hon bajsar som hon ska! Såå skönt att vi slapp problem med hennes mage igen.. Så ett stort tack till Nina för tipset ^^

Senare idag ska vi fara till mamma å pappa och fortsätta rensa.. Har bara kvar att kolla igenom alla bäcker och tidningar.. Tidningarna är jag nog inte så brydd i, Men böcker vill jag ha! Skönt att vi hade möjlighet att alla vi "barn" kunde komma dit idag så vi får kolla tillsammans! Aja, nu är Vanessa lite tjurig så ska ta henne...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att de funkar :)

2011-03-24 @ 14:41:45
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lina

Hmm nå ska ju vanessa också kunna ha 62. Dom är ju lite mer baggy på henne bara :) Melker är ju bara lite tjockare hehe ! Men ibland viker jag upp armar eller ben om det är lite för långt . Men hellre för stort än för litet :)

2011-03-24 @ 21:37:35
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback