Heej..

Hade inte tid att blogga igår, Så gör väl det idag ^^

Var hos mamma å pappa på eftermiddagen.. Åt ärtsoppa och plättar och sen rensade vi bland de sista sakerna.. Jag tog lite böcker och liite leksaker! Tog med mej 2 kartonger hem.. Roligt att iaf ha kvar lite sen jag var liten :) 2 bilder från gårdagen... Första bilden är på Vanessa när hon somnade på soffan.. Kläderna köpte moster Stina i förrgår ^^ Den andra bilden är på Världens Bästa Jesper! (systerson)





Igår vart Stina lite trött på eftermiddagen så hon tänkte vila.. Fick lite sällskap i soffan ^^



Stina satt med Vanessa som vart såååå trött.. Helt klubbad sötnosen!



Idag har vi varit på stan.. Vaknade vid 10 och såsade på hemma ett tag.. Kom oss iväg vid 12 tiden! Gick på Alla Tiders och fikade.. Stina var modig och vågade pröva på nåt nytt.. Belgisk Våffla.. dom hade den i "söt" och "salt"..  Till den söta fick man hallon och grädde och till den salta var det nån räkröra.. Stina tog den salta och den var såååå god! Jag ångrade mej lite där jag satt med mina toast :P Aja, nästa gång får jag också ta det... Till efterrätt åt vi en "glassmuffin".. En chokladmuffin som var värmd, Sen delad i mitten och där var det glass och grädde.. Det var oerhört gott! ^^





Lite blandade kort från dagen...



På stan...



Vanessa är supersöt i nya mössan som hon fick av sin farmor! :)



Köpte varsitt ben åt vovvarna..



Aja ska kila ut med vovvarna nu och sen ska vi kika klart "boys dont cry".. Sen tror jag vi slår på "Vit Oleander".. GoKväll!








Kommentarer
Postat av: lina

åh den där muffinsen med glass o grädde har jag ätit två gånger, den är så sjuuuukt god! jag var skeptisk i början men nu är det största favoriten! :)

2011-03-25 @ 23:05:56
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad gott allt såg ut! belgiska våfflor är ju tokgoda, men jag skulle nog gärna äta en söt också! :)

2011-03-26 @ 11:13:05
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback