Gokväll...

Slänger väl in ett snabbt inlägg medans Stina matar Vanessa :)

Vaknade första gången 5.30 imorse när lilla damen bestämde att hon ville ha mat.. Var vaken med henne till typ 7 innan hon somnade om! Sov till typ halv 9 när hon vaknade igen och då klev jag upp.. Vart paff när jag hör nån i dörren kvart över 9 på morgonen :) Stina skulle komma klockan 10 men kom lite tidigare! Vi åt lite frukost, Kikade på tv och gjorde oss iordning och sen gick vi på stan!

Gick först in på Lindex.. Gud sååå fint! Längtar faktiskt tillbaka och jobba nu :) Sen tänkte vi gå in på KappAhl men var såååå kopiöst mycket folk! Stina väntade utanför med Vanessa när jag gick in och kikade... Och inte vet jag om det var så märkvärdigt! Lindex hade finare kläder och en finare butik enligt mej.. Kollade iofs inte så väldigt noga inne på KappAhl men det jag såg var inte nå märkvärdigt direkt...

Fiket kändes som att det hade en tråkig placering.. Inga väggar alls.. Kul att sitta där och fika med massa människor som går precis bakom ryggen på en! Nä, Det kändes lite trist faktiskt!

Sen for vi och handlade mat! Vart tacos eftersom man kan äta på det flera dagar :)



Efter vi åt har vi väl inte gjort så mycket.. Kikat tv och sånt.. Kollade nyss "Trassel"! den var faktiskt riktigt bra om man bortser från allt sjungande!! Fattar inte varför alla barnfilmer nuförtiden är som nå musikaler...

Jag var nyss ute med hundarna och när jag kom in gjorde jag iordning mat åt Vanessa!.. Nu sitter Stina och matar henne medan jag sitter vid datan ^^ Skönt att ge flaska ibland ;P

Nä su ska jag vara lite social.. Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback