...

Vaknade just före 6 av att Vanessa bökade i vaggan... Tog upp henne, gick och böt blöja och nu får hon mat :) hoppas hon vill somna om direkt efter så jag oxå får göra det...

Imorgon ska vi till BVC för vägning och mätning.. Hoppas nu min lilla dam gått upp i vikt! Annars kommer jag sluta amma och börja ge ersättning.. Till en början kanske jag ammar på typ natten eller nåt mål på dagen.. Vill ge hennes mage iaf en liten mjukstart! Tycker det verkar så svårt med ersättning.. Hur ofta ska hon äta, hur mycket ska hon äta per gång.. Osv.. Aja, det är väl nåt mat får lära sej isåfall :)

Hon vart inte direkt trött av att äta ;P Ligger här breve och sprattlar och skrattar.. Aja, Får väl snällt vara vaken ett tag och hoppas hon somnar om snart! För jag har inte tänkt kliva upp nu :D

Kommentarer
Postat av: sussie

Hej hopp... Ersättning- inge svårt alls. Man glömmer ju fort eg hur mkt dom äter o så, men man kommer snabbt in i hur mkt just din lilla tös äter. Och man ger ju då oftast med 3-4 tim emellan. Sover gott om nätterna. Jag har bara bra erfarenhet av ersättning. Hoppas ni hittar de som passar er...

2011-03-20 @ 12:30:44
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com
Postat av: tessi

Samma här..Har också bara bra erfarenhet av ersättning..Ska inte ens prova amma den här gången... Och Jollan åt också oftast var 3:e-4:e timme..Fast ibland var de oftare:) I början var de bökigt med flaska men man vande sig fort:)

2011-03-20 @ 16:36:38
Postat av: Anonym

du märker ju hur mycket du får i henne, hon slutar äta när hon är mätt men ibland fick man i hur mycket som helst i ungen tyckte jag :) mario höll också ca 3 timmar på ersättning.men framförallt så sov han så bra på natten sen :)

2011-03-20 @ 18:55:03
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback