.....

Var hos läkaren tidigare.. Vanessa är frisk som en nötkärna och jag har inget att oroa mej över! Sköönt..

Satt och kikade på bilder tidigare.. Jisses va fort man glömmer sin stora mage! :)

Vecka 18 på den översta bilden och vecka 39 på den undre...





Herregud jag var stor :) Nu vill jag börja träna så man får tillbaka sin gamla kropp igen.. Lite lös och sladdrig känner jag mej ännu ;P Får ju inte börja träna ännu.. Läkaren sa ju att jag skulle vänta 6 månader och det har jag tänkt göra så inte smärtan kommer tillbaka.. Aja, snart har det ju gått 6 månader sen lillan kom så!

Hittade 2 fina kort på pigan när jag kikade igenom korten från kameran..





Får se vad man ska göra idag då.. Johan ligger och vilar.. Han jobbar förmiddag och då brukar han vara ganska trött på dagarna ;P Imorrn ska jag nog gå på stan en sväng och strosa för att få tiden att gå lite! Sen far vi till Luleå på onsdag när Johan slutat jobbet! Sover över hos hans farbror och hans fru och sen på torsdag far vi till Sunderbyn... Hoppas dom inte hittar nåt!!! Aja, Känns skönt att kolla upp det iaf.. Är det nåt så har dom ju hittat det tidigt så :) Tror Johans föräldrar skulle ha hundarna.. I värsta fall får vi väl ta med dom eller nå! Men tror nog det löser sej!...

Vanessa har sovit såå mycket idag sen vi kom hem från lassa.. Hon var vaken ett tag när vi kom hem.. Åt och låg här i soffan mellan mej och Johan och pratade såå mycket! Sen somnade hon och har sovit sen dess.. Börja närma sej 2½ timme nu.. Så antar hon kommer vakna snart!

När Johan vaknar ska vi väl fixa lite mat.. Sen ska jag nog hoppa in i duschen! Nu ska jag kika vidare ett tag innan Vanessa vaknar och vill ha ny blöja och mat!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka söta bilder på pigan :)

2011-03-14 @ 19:47:17
Postat av: Jessica

Vilka söta bilder på pigan :)

2011-03-14 @ 19:51:50
Postat av: Marro

Hej! Ibland är jag helt galet dålig på att svara på kommentarer.. Men roligt att du snubblade in på min blogg, och tack detsamma får jag säga vad gäller både fin blogg och sött barn :)

2011-03-14 @ 21:31:25
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback