Bebisar...

Gokväll!

Tänkte som vanligt bara skriva snabbt om min dag... Vaknade första gången 20 i 7 imorse.. som tur var ville Vanessa bara äta och sen somnade hon om! Nästa sväng vaknade hon vid hmm.. Tror klockan var just efter 9 om jag inte minns fel! Tog upp henne ur vaggan och la henne breve mej i soffan och då somnade hon om direkt :) Vaknade igen vid 11 tiden..

Klädde på mej och pigan och åt lite frukost.. Gick sen ut med hundarna! Kom in och klädde på Vanessa och drog sen till Nina! Satt där och surrade och kikade på lite söta bebisar :) Lina var där med sin Melker, Sara var där med sin Melvin och Nina hade ju såklart sin lilla Mario hemma! Såå söta ungar! Snodde 3 bilder från dagen av Nina...







Satt där till ungefär 16.. Då gick jag en snabbis på Domus och handlade lite cola.... Gick därefter hem ich lämnade vagnen och sen for jag till mamma och pappa och åt middag! Köttfärssås och spagetti :) Kom hem just efter 21..

Aja ska faktiskt försöka lägga mej nu.. Pigan somnade vid 21.40 så har redan varit vaken ett tag längre än hon! Måste verkligen börja försöka lägga mej när hon lägger sej på kvällarna.. Vissa mornar är man ju som ett lik när hon vill kliva upp... GoNatt!

Skriver väl samma som Nina gjorde på sin blogg..  "Hoppas det ör okey att jag slänger upp era kids också, Annars får ni be mej ta bort"

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha roligt när alla grabbarnas namn börjar på M =) Är nog bra att du går och lägger dig direkt efter hon somnat på kvällen, du vet aldrig när hon får för sig att vakna igen =) Aja, tänkte bara för en gångs skull vara duktig och lämna en kommentar =P Syns imorrn!

2011-03-15 @ 23:05:07
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback