Trist..

Nu for Stina hem efter att ha varit här sen förr förra torsdagen.. Just liiite tomt! :/ Aja, Hon kommer tillbaka hit redan på fredag så är ju inte såå långt tills vi ses igen :)

Har inte gjort desto mer på sista tiden.. Haft tvättstuga, städat och donat.. Såå skönt att vara 2 så man slipper att alltid bara vara hakvklar med vissa saker! Är jag själv på dagarna orkar jag nästan aldrig börja gra nåt som tar tid, bara för att jag inte gillar att lämna det innan det blivit färdigt!

Kikat några filmer också, men som vanligt ingen bra!! görs fan inga bra filmer nuförtiden!!

Ska ta mej i kragen nån dag och framkalla lite bilder.. Annars kommer jag bara fortsätta skjuta upp på det som det vart sist.. Då hade jag över 400 bilder att sätta in i album och det tog tiid! Herregud vad man knäpper kort när man får barn, Helt sjukt när man tänker efter.. Jag har redan nästan 3 fulla album på Vanessa och då hade hon hunnit bli typ 3 månader :P

Min lilla tjej börjar bli så stor.. Redan 6 månader! Tiden bara ruuuuusar.... Hon kan sitta själv nu, Inte så jag lämnar henne själv direkt, men hon är verkligen jättestadig! :) Snart börjar hon väl krypa och då är det slut på friden :P Hoppas hon inte blir en sån som bara river i allt som står framme.. Får vänta och se :)

Vad ska man göra imorrn då?! Johan jobbar förmiddag så är själv hela morgonen och dagen... Aja, nåt kul kanske man kan hitta på! Kanske fortsätter med mitt garderobs-stä i brist på annat att sysselsätta mej med!

Ska leka lite med Vanessa nu för jag hör att hon börjar bli liite missnöjd i gåstolen... Tjings!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon inte blir en sån som mario menar du så du får hjärtinfarkt;-)

2011-06-15 @ 23:02:42
Postat av: Anonym

Förra var från mig:-)

2011-06-15 @ 23:03:14
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback