Skryta..

Måste ju bara skryta om min goda natt ;P

Vanessa åt vid 22.30 sista gången igår och slumrade till vid 12 i typ 10 minuter!! Hon somnade om igen vid 1 tiden.. Jag drönade som vanligt och gick i säng vid 2.. Låg och vred mej till klockan var närmare 3 innan jag somnade! Vanessa vaknade nångång runt 7 och ville ha sin napp.. Låg och gnydde med ögonen stängda så jag satte i nappen.. Men smågrymtandet fortsatte.. Då tog jag henne till våran säng och nästa gång när hon vaknade och jag tittade på klockan så var den 11.45!!!! Herregud...

Aja, det var ganska skönt att sova läänge.. Men hennes lilla mage måste ju ha varit jättehungrig?! Nåja, hade hon varit jättehungrig hade hon säkert vaknat tidigare antar jag!

Nu börjar hon bli lite smågrinig här breve mej så jag ska vara me henne istället för att skriva här :D trevlig helg alllihop... Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback