Lista...

HAR DU
ett förhållande? - Ja!
någonsin haft ett förhållande? - Ja...
allt du någonsin önskat? - Njae, inte ALLT, Men väldigt nära!
syskon? - Ja
någonsin velat dö? - Nej!
en stor hemlighet som ingen vet om? -Hmm.. Stina vet nog alla mina "stora hemlisar"
haft sex? - Haha, Ja!
en egen dator? - Jepp
några framtidsdrömmar? - Nä inte direkt...
druckit så mycket så du har spytt? - Ja!
blivit påkommen när du haft sex? - Nää
någon fobi? - Mörker, alla äckliga insekter...
körkort? - Nej

VEM(s)
vill du träffa? - Ingen just nu...
saknar du? - Ingen..
fick du senast ett sms av? - Linda
skrev du senast ett sms åt? - Lina
av dina vänner är mest partypingla? - Hmm.. Ingen är ju ut nuförtiden ;P  
är din bästavän? - Stina!
skulle du ta med på bio just nu? - Stina eller Johan.. Beror på vilken film :)
är din idol? - Ingen..
vill du aldrig någonsin träffa igen? - ...
vill du prata med just nu? - Ingen.. Då har jag ingen tid att få denna klar ;P
bråkade du med sist? - Johan
hus var du senast i? - Pappas
ringde dig senast? - Linda
ringde du senast? - Stina

VAD
åt du senast? - Kladdkaka med grädde
drack du senast? - Cola
stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Halloj, Vad gör ni? Jeppe frågade om han fick hälsa på en sväng :) )
heter du i mellannamn? - Inget
vill du heta? - Mitt namn duger :)
tycker du om homosexualitet? - Inget speciellt...
tycker du om abort? - Tycker om och tycker om, Men är bra att det finns med tanke på hur många oönskade barn det annars skulle finnas... Däremot ska man inte ha abort som ett "preventivmedel"...
ska du göra efter dethär testet? - Ingen aning
hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Körkort!, Vara ekonomiskt oberoende och den sista kommer jag inte på :P
gör du just nu? - Denna listan ;P
för sorts filmer gillar du? - Skräck, Romantiskt, Thriller, Fantasy, Komedier.. Gillar faktiskt det mesta!
har du på dig just nu? - Linne och pyjamasbyxor :D
ser du om du kollar åt vänster? - Vanessa och Bobby :)
hade du velat göra just nu? - Inget, Trivs rätt bra vart jag är nu!
ska du göra imorgon? - Luncha med Johan och svärmor och sen vet jag inte...
är det gulligaste din sovpartner har gjort i sängen? - Haha, inte vet jag :D

KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Nej
Har du haft sex med mer än fem? - Ja
Är du romantisk? - Kanske ibland...
Spelar utseendet roll? - Är ju det yttre man ser först på en person så är ju fel att säga nej ;P Men utseende är verkligen inte allt!!
Vad är din typ? - Vet inte om jag har nåt speciell typ.. Har dejtat och haft förhållanden med lite olika typer känns det som.. Det viktigaste är väl att en person har en stil som passar den han är!
Har du varit otrogen? - Jo när jag var yngre och oklokare tyvärr!...

RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - Funkar väl ett tag...
Vad är klockan just nu? - 20,00
Vad lyssnar du på just nu? - Tv:n och Vanessa :)
Ditt favoritband? - Inget speciellt.. Allätare :)
Din favoritartist? - ...
Vill du gifta dig i framtiden? -Kanske!
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Ingenstans.. Trivs bra här :)
Är du helsvensk? - Jaa!
Vars hitta du denhär listan? - På Annas blogg :)
Har du spotifypremium? - Nej! Har inte ens spotify...
Vem beundrar du? - Min mamma :)
Har du en blogg? - Jadå!

----------------------------------------

Bjuder väl på lite bilder också.. Tänkte ta lite som jag inte lagt upp men dom är på Johans data och jag orkar inte gå och slå på den :P Så ni får nöja er med dessa bilder som jag redan lagt ut på facebook...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback