Dålig update...

Men har inte riktigt haft tid... Behövde bara skriva en kul grej!

Jag hade suttit med Vanessa i famnen ett tag och till slut somnade hon!! Då gick jag och Stina in i köket för att hämta lite dricka.. Jag vart klar före Stina och gick tillbaka in i vardagsrummet och hör då Vanessa knorra från sin säng! Gick och plockade upp henne så hon skulle somna om.. När Stina kommer säger hon "Jaha, Vaknade hon"... Jag svarade snabbt tillbaka "Nä, jag tycker bara det är så roligt att bära på henne"!

Haha, För var ju egentligen en ganska dum fråga... Hihi... Kanske inte låter så kul, Men det var det iaf :D

Här hemma händer det då grejjer... Pigan blir ju snart hela 6 månader!! Sååå fort tiden går.. Tyckte nyss det var hon kom till världen :) Texas har flyttat till en ny familj och bor nu med sin nya husse Jonas och hans hund Alfons, Som är Texas kullbror.. Dom kommer nog ha mycket roligt med varann :) Bobby stormtrivs verkligen som ensamhund och att få all uppmärksamhet! Och det känns skönt... Återstår bara att se hur det går för han att vara ensam hemma.. Är ju inget han måste vara jätteofta nu när jag är mammaledig, Men (tyvärr) måste ju jag börja jobba sen igen... Men ska nog gå bra hoppas jag!!

Skrev massa mer men när jag skulle publicera så förlorade jag internet.. Detta över denna rad var allt som fanns kvar i "utkast" eller va det heter! *morr* Aja, orkar inte skriva om det, Så det får vara!!! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback