Tjohej!

Vaknade just före 10 idag av en liten hand i ansiktet.. Vanessa låg och sprattlade breve mej och var superlycklig när jag öppnade ögonen :) Var bara att kliva upp.. Klädde på mej och fixade mat till henne! Sen var jag ut med Bobby på morgonprommen... När jag kom in satt jag och Stina och chillade ett tag och sen gick vi på Nyfiket och åt frukost/lunch! Såå smask! Efter det gick vi på stan.. Kicks och Lindex rättare sagt :)

Köpte oss lite smått och gott.. Lösögonfransar, ögonskuggor mm... Roligt me lite nytt :) Tänkte testa så man vet hur man ska vara sminkad till bröllopet ihelgen! Ser verkligen fram emot det.. Kuul me bröllop!!

Sen gick vi på pennstället och hämtade mina böcker jag beställt.. Ett annat problem är ju när man ska ha tid att läsa dom!? Aja, Det löser sej nog! :) Skulle gå till mamma och ge Vanessa mat, Men hissen i hennes hus var trasig så vi gick hem till mej istället.. Mamma stod här ute när  vi kom så hon kom med in ett tag.. Hon satt och matade Vanessa och sen behövde hon fara... Hon kom tillbaka just före 4 när hon slutade och tog med sej Bobby för en springtur! Skööönt att hon tar med han så han också får röra på sej.. Tror alla hundar gillar att springa, och tyvärr har jag verkligen inte den kondisen en springtur kräver :P

Efter ett tag somnade Vanessa, Då passade jag och Stina på att pröva lite sminkningar.. Stinas vart jättebra och mitt vart bra, förutom att mina ögon har börjat rinna såå mycket när jag sminkar mej!! Det är fint i typ 2 minuter innan rinnandet börjar :P Aja, inget att göra åt...

Nu ska jag gå och tvätta av ansiktet.. Tjjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback