Sköönt...

Vi kom hem kring 19 igår efter vi hade varit hos mamma.. Matade Vanessa och vid 20.30 somnade hon.. Vaknade några gånger och sista svängen la jag ner henne i våran säng! När vi skulle gå och lägga oss vid 23.30 trodde jag hon skulle vakna av det.. Men det gjorde hon minsann inte! 6.40 vaknade hon först!!! Herregud hon har sovit som en stock inatt :D Och måste erkänna att det var skönt att kika film utan en bebis som tar upp all uppmärksamhet mellan varven...

Liiite jobbigt dock att kliva upp så här tidigt.. Länge sen jag behövde göra det.. Men nu visste jag ju att det var länge sen hon fick ny blöja och mat i magen, Så det var bara att kliva upp :) Nu sitter hon här breve mej, Mätt & belåten... Och antagligen rätt så pigg och utvilad efter måånga timmars sömn!!

Idag ska jag fara å fika med Lina vid 12.. Annars har jag inga direkta planer... Slappa och slöa hela helgen blir det nog.. Fara och hälsa på Johanna, Jimmy och Kevin ska vi då göra.. Är väl de enda "planerna".. Ska försöka hinna fara förbi Pontus och Emma också.. Träffade Pontus och Emil på krogen när vi var ut och kom på att jag faktiskt saknat dom, Så dit måste vi iaf nån dag :D

Fick en lapp i brevlådan igår om att vi har fått en tid den 25/7 till forsen för kontroll av Vanessas huvud igen.. Skuuumt med tanke på att hon sa sist att vi kunde fara på en öppen mottagning och kika det när vi själv har tid.. Antagligen vill dom ännu hålla koll på det, annars hade vi väl inte fått en bokad tid!! Aja, hoppas nu det ser ut som det ska.. och säger dom att måttet är för stort så ska jag då kräva ett ultraljud redan då!! Less på å vänta....

Aja, ska vara social med min dotra nu.. Hoppas hon vill sova ett tag till nu på morgonen så hon inte hinner bli trött å kingig tills vi ska å fika!! Aja, om inte annat så somnar hon säkert i vagnen när jag går sen :) Ha en trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: tessi

De som är så tråkigt att kliva upp tidigt är att de inte är ett skit på tv och att alla man känner sover.



Jag hade FAN också krävt ul om huvudet ännu är för stort. FAN man ska ju njuta av bebistiden inte gå runt och oroa sig!! Fy sjutton!



Har vanessa börjat krypa eller ålat än?

2011-07-08 @ 08:21:50
Postat av: Anonym

Samma med joline. Hon hatade att ligga överhuvudtaget:)

2011-07-08 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback