Semester!

Igår packade vi heela eftermiddagen!! Och jag kan säga som så, Att det var en jääkla tur att Stina var här! Annars vette tusan hur lång tid allt hade tagit eftersom vi hade en faming bebis :) Så det var himla tur så man slapp stressa med packningen...

Herregud vilken procedur att resa med 1 bebis och 1 hund.. Bara deras packning i sej är ju ett projekt ;P Jaja, Bobbys saker var väl inte så svårt men... Till Vanessa har vi tagit med mat, blöjor, våtservetter, alvedon, salva.. mmmm. Inte bara en sak att tänka på direkt :P Man är ju som van att bara packa åt sej själv så är man klar sen.. Men det var liite annat den här gången :P

Kikade en film igår... Case 39 tror jag den hette! Den var faktiskt jätteläbbig... Länge sen vi såg en film värd att se iaf.. Lite "B" över den, Men ändå helt ok att titta :)

Vanessa utvecklas mer för varje dag känns det som.. Tänk att min lilla redan snart är 8 månader!!! Hjälp, Vart tar tiden vägen?! Hon tar sej bakåt på golvet men inte framåt.. Men det kommer nog snart skulle jag tro! Vänder sej till mage heela tiden när hon är på golvet så.. Nu är hon iaf lite mer förtjust i det :)

Johan är och handlar på Coop nu sen hade vi lite fler ställen att fara på innan vi är redo att dra iväg till grannlandet (Norge).. Ska spendera tid där med Johans föräldrar, lillebror och storebror med familj.. Ska bli roligt! Hoppas på bra väder första veckan och sen kan det bli dåligt så vi kan fara hem :P Haha, Nädå så ska man väl inte säga men.. Kommer ju saaakna min Stina här hemma! Kommer bli det allra längsta stunden ifrån henne på typ 1 år :D Aja, det ska nog gå bra det här... Synd bara att hon kommer sakna Vanessa mer än mej ;P Hihi

Aja, ska väl göra lite nytta nu innan Johan kommer hem.. Har packat det sista och plockat ihop lite här hemma.. Bäddat sängen och sånt.. Liite roligare att komma hem till en städad lägenhet.. Men plan var att städa i förrgår men det hanns inte med :( Aja, nu är det inte helt kaos iaf.. Eller hallen såg för jäklig ut, men det is jag faktiskt inte ta nu.. Får städa (och framförallt dammsuga) när vi kommer hem!! 

På återseende gott folk! 



En "gammal" bild på min sötsak! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback