Möhippa...

Vart en låååång dag igår... Vääldigt rolig, Men nog var man trött när man släpade sej hem från krogen vid 3 tiden :P

Dagen började 20 i 9 för mej och Stina.. Klädde på oss, åt frukost och packade det sista! Mötte upp alla andra utanför Nina vid halv 10.. Klockan 10 kom det en kille på MC och plockade upp Nina! Då for ett gäng direkt dit vi skulle medan ett annat gäng for och hämtade mat, blommor och sen rusade dom också dit!

När vi hade kommit dit chillade vi ett tag och sen klippte vi till lite kläder till Nina.. Svinsnygg outfit med rosa tights, stringbikini och en avklippt tröja.. Hon skulle leda ett aerobics pass till oss andra :) Det gjorde hon kanonbra.. Alla var nog litr trött i benen efter det ;P Kanske sånt man ska starta varje dag med?!...

Sen åt vi lunch.. Kycklingsallad vart det.. Jag och Stina stod på Fredagkväll och fixade den.. Vi var nååågot stressade.. Klockan var vid 20.30 när vi höll på me den.. Efter den var klar skulle båda duscha, jag skulle fixa naglarna.. Och vi ville komma i säng relativt tidigt då vi visste att lördagen skulle bli en låång dag!.. Gick väl och la oss närmare 02 så den planen fungerade inte riktigt ;P

Sen vart det lite surr och massor med skratt.. Vi for även och åkte vattenskidor, bananbåt och vattenskoter! Det tyckte de som åkte var såå kul! Efter vi var klar där for vi tillbaks till stugan... Då fick Nina lite spabehandlingar av hmm.. Sara kanske hon hette?! Sen var det bastu för dom som ville...

Sen var det dags för alla att sminka sej.. Och det tog tiiiiiiid ;P Aja, massa med tjejer så vad kan man förvänta sej? :D Lina sminkade mej och jag vart sååååå nöjd! Tack Lina, du är grymt duktig!



Knäppte nå närbilder på mitt smink men dom bilderna vart suddiga.. Vette tusan varför?! Var iaf en blandning av gröna toner.. Supersnyggt och jag fick några kommentarer på krogen att mitt smink var såå fint! Och det var ju roligt att höra.. När Nina hade fixat sej klart så var det dags för fotografering av henne.. Tror bilderna vart suuperfina! Hon låg på en brygga ute i vattnet med blomblad på sej.. Just liite nyfiken på å se bilderna!!!..

Till middagen åt vi Tacos.. Suuperhungrig så det gott med mat!! Sen vart det lite mer fix och städning eftersom "husfolket" kom tillbaka tidigare än vi trott... Men skönt iaf att alla hjälptes åt! Det tog inte alltför länge så var huset återställt efter allt kaos me påsar och kläder till höger & vänster :P

For vidare till Martina där hon och Lena satt.. Satt där och surrade, drack och spelade "Jag har aldrig".. Man får veta ganska mycket spännande i det, Synd bara att det inte finns nåt krav att man måste berätta om vissa saker man dricker om ;P Vid typ 23(?) for jag och några till på krogen och där hade vi suuuperkul!

Dansade, drack, surrade och skrattade!! Sååå kul... Nästan så man saknade "kroglivet" för ett tag.. Men imorse när jag höll Vanessa kom jag på att jag inte gör det! Sååå mycket mer givande att ha en liten att vara hemma med, istället för att vara på krogen och dricka.. Kul ibland, Men är faktiskt hellre hemma med min sötsak om jag ska vara helt ärlig..!!

Slänger upp en bild på mej och Stina som vi knäppte på krogen..



Här syntes det ju att mitt smink var grönt iaf :) Nina hade sminkat Stina och det vart också jättefint!!...

Vi gick hem från krogen när det stängde klockan 2.. först då kände jag hur j'kla ont jag hade i fötterna!!! Usch!! Man ska aldrig ha ett par skor på krogen som man aldrig använt förut har jag kommit på nu ;P När vi var typ vid Alla tiders skulle jag kika nåt på telefonen och hittade den inte i väskan.. Bad Stina att ringa på den och hon sa "Jaha, du har tappat telefonen för nu går det signaler"... Jag fick paniik.. Hemskt att tappa en sån sak som sin mobil!!! Jag frågade om hon kunde ringa den igen och det gjorde hon.. denna gången fick hon svar!! Killen som svarat säger att telefonen finns på Grand Hotell i receptionen.. Tack gode gud!!! Vi vände på klacken och gick tillbaka dit... Stina var snäll och böt skor med mej ett tag så jag slapp gå i myrtakt och ha ont :P Då gick det iaf lite fortare.. Gick dit och hämtade mobilen och vände sen och var på väg hem.. Då for Sandra förbi och frågade om hon skulle skjutsa hem oss så vi slapp gå.. Det var grymt skönt!!! :)

Kom hem vid 3 tiden.. Var vaken ett litet tag och hoppade sen i säng.. Sååå skönt! Kanske har glömt lite vad som hänt under dagen.. Men tror jag fått med allt :)

Stort tack till alla "inblandade"... Vi fixade verkligen en superbra dag till Nina!!! Såå himla rooligt...

Vaknade "imorse" när Stina kom in och frågade om jag skulle vakna snart.. Frågade vad klockan var och fick till svar att den var 20 i 2... Herregud!!! Haha, herregud jag har sovit!!!!

Idag har vi väl inte gjort alltför mycket.. Segade ett tag efter jag klev upp, varit på thai och ätit och sen har vi kikat Harry Potter.. Jag slumrade till lite i slutet på den så jag tror jag ska kika om den imorrn!!

Nä, nu ska jag gå och lägga mej... GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback