Som sagt...

Händer inte alltför mycker om dagarna men.. gör väl ett försök till inlägg iaf ^^

Vaknade av väckaren 10 imorse men var såå trött! Slumrade till ett tag och klev upp kring halv 11.. Klädde på mej, gav mar åt hundarna och gick ut med dom.. När jag kom in matade jag Vanessa! Sen gick jag på stan.. Först in på Domus för att köpa blöjor. Gick sen in en snabbis på jobbet för att säga hej :) Sen knatade jag vidare till mommo där jag åt lunch...

Gick en till sväng på Domus efter det eftersom jag glömde köpa Cola.. Och det klarar jag mej inte utan en hel dag :D Gick även in en till sväng på jobbet för att surra lite och efter det gick jag hem!

Plockade och donade lite och sen kom Lisa och Vicky förbi :) Sen har jag bara varit.. Inte gjort nåt vettigt alls.. Slänger väl in lite bilder på Vanessa.. Blir som bara bilder på henne nuförtiden ;P













Imorrn ska jag fara på stan med mamma.. ska kika på lite lampor! Är såå less på att ha det becksvart i hallen... Så ska köpa 2 lampor dit iaf! Får se om jag hittar nån fin till "Vanessas" rum och köket också..

Och jag förstår faktiskt inte hur det kommer sej att jag blivit så dålig på att blogga.. förstår helt ärligt inte vart all tid tar vägen nå mer! Känns som att jag inte hinner med nåt alls på dagarna nå mer..

Aja, Ska passa på att läsa lite bloggar nu medan Vanessa är lugn ^^ Ha det bra allihopa...




Kommentarer
Postat av: tessi

De är kul när du uppdaterar! Tycker alla har blivit så dåliga på de:)

2011-02-03 @ 09:15:56
Postat av: Tilda

Men rackarns vad söt hon är ! :D

2011-02-03 @ 10:24:08
URL: http://ElinMatilda.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

man får skriva "tråkiga" mamma inlägg lotta, det är roligt bara man uppdaterar :)

2011-02-03 @ 21:10:43
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men gud vilken söt liten tös ni har :)

2011-02-04 @ 08:38:18
URL: http://thingelingan.blogg.se/
Postat av: Nina S

det är moulin rouge tema typ...

2011-02-08 @ 21:00:25
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback