Meer bilder!

Såja, Kommer mer bilder nu.. Glöm inte att kika på bilderna i inlägget före detta också!!








Massor med roliga bilder.. Alla är knäppta igår eller idag, Därför Vanessa har samma kläder på alla ^^ Har blivit att fota massor nu när vi har nya kameran! Och har fått massa bra bilder...







Hela helgen har gått foort! Stina kom hit i fredags och har farit hem först idag.. Har haft det trevligt som vanligt :) I fredags kikade vi nån film.. Rätt ok i början men spårade helt ur i slutet!!! Igår var vi på "Prima Donna" som var på sjöparksskolan.. Massa olika shower å grejjer! Vi ville gå dit enbart för att kika underklädesvisning och Burlesque uppvisningen.. Och dom var helt klart värt inträdet på 100 :- :) Lämnade Vanessa hemma med Johan! första gången sen hon kom till världen som jag lämnat henne och gått hemifrån.. Kändes skönt men ändå ensamt på nå vis ;P Hade väl varit borta typ 30 min så skickade jag sms till Johan "Sover hon?"... Längtade hem fast vi bara varit borta typ 1½ timme.. Och sen när vi väl kom hem var ingen hemma.. Lite snopet :P Aja, Johan kom hem ganska fort efter vi kommit hem och då fick jag vara med min lillpiga igen ^^

Idag har vi inte gjort så mycket... Jag var så oerhört trött när jag vaknade av pigan kring 10 tiden (tror jag det var).. Stina satt i soffan och jag antog hon nyss hade vaknat! Frågade henne om hon ides gå och byta blöja på Vanessa så jag fick blunda 2 minuter till :D Vaknade nästa gång av att Stina frågade när jag skulle kliva upp.. Då var klockan 12 :P Aningen trötta jag hade lyckats somna om på den lilla stund det tar att byta blöja :) Vet inte hur jag hade klarat med utan Stina imorse... Såå trött är det länge sen jag varit!!!

Senare på eftermiddagen började Johan med maten och jag ställde mej för att titta på :D Han ville pröva sej på att göra sushi.. Och det vart faktiskt jättegott :) Det får vi göra fler gånger... Hans föräldrar kom också på middag och samtidigt hjälpte dom oss att få upp vår nya klädhängare i hallen, En hylla i vardagsrummet och ett nyckelskåp i hallen! Sköönt när vi börjar komma iordning nu..



Imorrn efter jobbet ska Stina komma hit igen i väntan på att hennes AP-träff med jobbet börjar... Då ska vi äta lite sushi och sen tror jag faktiskt jag ska passa på att fålla mina gardiner i sovrummet medan Stina är här och kan vara med Vanessa ifall hon är tjurig eller famnig :) Hoppaaaas att jag får fara på Profoto och kika på våra bilder snaaart! Är så nyfiken hur dom har blivit!!

Har fått lite tråkiga nyheter förra helgen.. Inte alls roligt! Så man har varit lite nere eller hur man ska förklara det!.. Känns ännu så overkligt så kanske därför man inte vet hur man ska ta det!... Aja, Allt brukar ju lösa sej med tiden.. Nånå, Ska sluta skriva nu... Tjings

En bild på vackra lilla Vanessa!




Kommentarer
Postat av: Linda L

Jätte fina bilder på er alla..Märks klar skillnad nu på bilderna..Iphone tar ju inga bra bilder...

2011-02-28 @ 20:32:52
Postat av: Katti

Guud vilka fina bilder, så söt bebbe ni har! (:

2011-03-17 @ 22:33:06
URL: http://lillafrokenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback