Massa bilder igen...

Aningen dålig på att uppdatera som vanligt.. Här får ni lite bilder iaf! Fick tråkigt idag så fotade lite..  Inte så jättebra bilder men inte direkt så jag är nån proffsfotograf heller så.. ;P









Mitt favoritkort på mej och Vanessa! <3 Söööt-unge!



Helgen har som vanligt gått fort... För fort! Stina har varit här hela helgen! Rooligt :) Vi har väl inte gjort så mycket.. En dag var vi och fikade med Linda, Maja och Jeppe och sen är det väl inte så mycket mer som hänt tror jag :P Kikat film och sånt!

Har ju parat Bobby 2 ggr nu.. En gång i lördags och en gång i söndags! Hoppas nu det blir bebisar :) Tiken är helt underbart söt och precis lika glad som Bobby!





Imorgon ska jag på återträff med föräldragruppen! Ska bli roligt att se alla med bebis istället för tjockmage :) Tror faktiskt min dam kommer vara minst av alla nu... Känns som att hon växer såååå lite :/ Aja, Hoppas hon börjar gå upp lite i vikt och sånt nu så.. Sist hade hon bara gått upp 80g och inte vuxit alls på längden! Då blir man ju lite nojig... Aja, Hon mår ju bra så är nog ingen fara :)

Nåja, ska väl sova nu.. Vanessa har somnat just efter 23, Hoppas hon sover ett tag till! Hon har sovit så bra de senaste nätterna så jag håller tummarna för det inatt också...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: lina

Hon ser väldigt liten ut! =) vad väger hon nu och hur gammal är hon?



Vår lille hade 56 redan när han kom ut ! haha.. En riktig bjässe!

2011-02-15 @ 19:58:46
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback