Äntligen...

La pigan i vaggan efter hon ätit.. Nu ligger hon där och kikar! Vill inte riktigt sova :P Aja, Hon såg ganska trött ut så hon kommer nog somna snart :) Har gett ersättning nu 3 nätter i rad i hopp om att hon ska sova längre.. Men har inte alls gett resultat! så här dåligt är det länge sen hon sovit! Har gett henne ersättning nyss också.. ett sista försök! Sover hon lika oroligt inatt som hon gjort de senaste 2 nätterna så skippar jag ersättningen!! Har ammat henne hela dagarna och bara gett ersättningen som det sista målet för kvällen! Då kanske hennes mage inte heller börjar tjorva... Aja, Bara vänta och se nu då ^^



Haft riktigt långtråkigt idag efter jag kom hem.. Slötittat tv.. Sen kikade jag dokumentären 20.05 på Tv4Fakta.. Ovanligt bra "dokumentär" som handlade om flera fall per avsnitt! Efter det har jag ätit lite kvällsmat och "busat" med Vanessa! Såå roligt nu när hon skrattar när man pratar med henne :)

Alltid på morgonen när Vanessa vaknar så är jag så jäkla dödstrött så jag har lust att slänga ut henne på balkongen ;P nä men kanske inte riktigt så drastisk men.. Är jobbigt att jämt vakna av babyskrik! Tror alla med småbarn vet hur jag menar ^^ Hon är alltid såå glad på morgonen så man behöver bara titta på henne så skrattar hon :) Som att hon skriker till bara för att man ska vara med henne ett tag! Min gullunge... Ett gammalt kort, Men ville bara visa hennes leende ^^




Kommentarer
Postat av: Anonym

så länge du blandar mjölk och ersättning ska det väl gå bra? det tror jag då iaf, men jag vet ju inte så ska då inte säga nå säkert :) när de blir varmare måste vi synas nått på en kaffe tycker vi! :)

2011-02-18 @ 23:42:21
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback