Åhå...

Imponerad på mej själv.. Skriver 2 dagar i rad :D

Usch så kallt det varit ute inatt! När Johan kom hem vid 06 imorse så var det över 30 grader!!! Usch! Han skulle då gå ut me hundarna.. Släppte ut dom ur porten så dom fick kissa och sen sprang dom in igen :)

Jag har vaknat några gånger under natten... Klev upp just efter 11! Matade pigan och kikade VBÅ.. Åt lite frukost och sen gick jag på stan.. Först in på Apoteket, Sen in på jobbet och kikade hur allt går nu i kaoset :P Ganska skönt att jag är ledig nu så man slipper allt stök :D Ganska tråkigt på ett sätt men.. Skonsamt för kroppen att slippa
kanske ^^

Gick där och strosade och surrade till 15.30.. Gick då på vetehatten och köpte 3 semlor! Mötte upp Stina när hon slutade jobbet 16.00 och sen gick vi till mej! Johan började med maten direkt vi kom hit... Åt och sen har vi inte gjort så mycket... Ätit våra semlor och bara tagit det lugnt! :) Tiken vi har parat Bobby med, var här en sväng idag också för sista parningen.. Nu har han klivit på henne 3 ggr så hoppas det blir valpar! :)

Johan och Stina for just efter 21... Stina åkte hem med Johan när han for på jobbet... När dom for gick jag runt lite med en sur Vanessa och sen kikade jag 90210! aja, Ska kika nån film nu... Kanske blir Burlesque igen :) Den var ju såå bra.. Fattar inte hur den har fått så dålig kritik! Var då en film helt i min smak :)

Tjings!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du kommit igång lite me bloggen igen!:)

2011-02-16 @ 14:04:02
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: tessi

Jag måste hålla med! Kul med lite bloggar att läsa:)

2011-02-16 @ 14:23:43
Postat av: Anonym

vi bytte välling för att mario blev hård i magen och nu funkar de bra :)

2011-02-16 @ 14:29:56
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lina

Men vad liten :) kommer kanske bli ett nätt dam! Melker vägde 3600 när han kom och nu väger han 4200! Han är ganska bastant ! Haha

2011-02-16 @ 15:48:24
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback