stört mej...

En sak som har "stört mej" sen ett tag tillbaka är detta.. Nån som sagt att jag är hemskt för att jag hade skrivit i min blogg att jag inte ville ha en son.. Asså att jag hade skrivit det i min blogg... Har knåpat och letat efter nåt som kan tolkas som det... Och nu hittade det jag antar tror är det den personen läst.. Från min "förlossnings-berättelse!

En BM kom snabbt upp till mej och Johan och visade vår lill*.. Jag frågade vad det blev och fick till svar "En flicka".. Måste jag säga att jag vart superförvånad?! Jag har ju vart inställd på en pojke i typ 7 månader nu åsså kommer det ut en liten flicka :D Aja, Jag har inte direkt heller velat ha en pojke.. Är bara så det har kännts... Oj så fel man kan ha :) Johan har ju hela tiden sagt att det är en flicka varav hans "yes" när han såg vad det blev :)

Läser man det utan att känna mej så kan den tolkas väääldigt fel upptäckte jag nu i efterhand!!! Det jag menade var att jag hade varit inställd på en pojke men att det inte spelade nån roll vad det var.. När dom visade upp flickan så sa jag bara jaha och sköterskan sa "ville du ha en pojke eller".. Så hon måste ju också ha sett att jag såg chockad ut.. Tycker de flesta som "känner på sej" att dom ska få ett visst kön har rätt i slutändan... Bara för att jag hade varit så inställd på att det var en liten kille i magen så vart jag så chockad.. Menade verkligen inte att jag inte alls ville ha en son! Usch, Så fel saker kan bli i text ibland!! Nåja, Nog om det.. fick bara lite extra tid nu på kvällen så jag hade tid att snabbläsa mina egna inlägg igen :P tror alla som kände mej förstod att jag inte menade så iaf!?
--
Dagen har gått rätt fort faktiskt... Klev upp vid halv 10.. donade på tills klockan var typ 11.30 och då gick jag iväg mot stan för lunchdejt.. vi vart jag, Vanessa, Stina, Lina, Melker, Jennie och Lina... satt och surrade och matade barnet.. När jag var på väg hem packade jag ner Vanessa i vagnen och var på väg hem.. Smet förbi jobbet en snabbis och där somnade hon så sött :) Surrade lite där och sen knatade jag hem och hämtade Bobby och gick ut me han!
Sen har jag stääääääädat! Har lite kvar men det tar jag imorrn.. På dagen imorrn ska jag med mamma på Dollarstore.. Handla lite inför kalaset på Lördag :) Sen på eftermiddagen ska jag till mamma och äta smörgåstårta eftersom hon fyller år! :) Senare på kvällen ska jag och Stina baka lite... Aja, Ska kika vidare ett tag nu! Tjing

Kommentarer
Postat av: Stina

"När jag var på väg hem packade jag ner Vanessa i vagnen och var på väg hem.. "... Haha trodde du skrivit fel, men insåg att du menade att "du var på väg hem, men smet förbi på jobbet.." =P



Vi hinner ju om inte annat städa imorrn kväll om du inte hinner bli klar på dagen! Hmm, undra om ni far tidigt på Dollar eller om mamma är hemma på lunch! Triiist att sitta själv där =P

2011-12-09 @ 00:02:51
URL: http://annastinawebblogg.se
Postat av: Tessi

Ja de är egentligen livsfarligt att blogga.. Folk tolkar allt på olika sätt och man har ju ingen chans att försvara sig heller när människor inte frågar en själv hur de står till utan går till nån annan

2011-12-09 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback