Nattsudd!

Som vanligt är man inge trött på kvällarna.. Kan ju ha med min lilla tupplur jag tog vid 17-18.10 att göra! Aja, det var grymt skönt att vila ett tag då jag vart sååå trött.. Somnade nästan på soffan medan Johan gick och lagade mat. :) åt och gick direkt sen till soffan och somnade.. Vanessa låg och vilade så jag passade på då! Går ju inte direkt att vila när hon är vaken så...

Kikade en film med Johan vid 21.. Captain America! Inte alls min smak av film men den var väl helt ok! Fast jag hade hellre sett Cinderella Story som var på 3:an ;P... Efter filmen kikade jag Sex and the City och sen gick jag ut med Bobby.. Jäklar vad haaaaalt det är ute nu!!!!!

Kom in och började sortera in massa bilder i album.. När Vanessa var liten knäppte vi sååå himla mycket kort, så albumen blir väl lite.. Hm.. Upprepade?! Har rensat bort massa kort men vissa ville jag ha kvar fast det är typ samma kort fast hon gör en annan min från kort till kort :D nästa gång jag framkallar ska jag bara framkalla de jag vill ha i album och inte framkalla varenda bild som jag gjorde sist...

Var runt och kikade på de olika cafeerna idag och kikade lite priser och vad dom kunde göra för roliga tårtor! Väldig prisskillnad måste jag säga!! Men min största fundering är hur mycket tårta man ska beställa.. Blir lite med en 20bitars men känns svinmycket med 2 stycken... Aja, ska knåpa vidare på det.. Vet inte ens hur jag vill att tårtan ska se ut!

Nä nu ska jag avsluta här och göra med klar för sängen.. Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Baka själv? En lr två sådana jag bakade till Ernst 60 års fest?

Typ " sommartårta", "30 äggs tårtan"..

Jätte goda och uppskattade! :)

2011-12-02 @ 09:04:56
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Den har kommit in igen på kappahl! Köpte förra helgen:)

2011-12-02 @ 19:23:23
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback