Juldagen..

Dagen har gått foort! Nästan för fort :) Aja, hellre sån dagar än såna där seega dagar då allt går i slowmotion!

Donade på här hemma som vanligt på morgonen.. Gick upp med Vanessa, var ut me Bobby osv! Johan for på match vid 12 så jag och Vanessa vart ensamma.. Hon vilade ett tag mellan typ. 11.30-12.50.. Sen fick hon lunch och sen gick vi till mamma! Min kusin Anna-Maria är här och hälsar på.. Hon, hennes kille och deras underbart söta lilla dotter! 2 veckor gammal :) dom kom idag kring 13 tiden och far hem på Torsdag!

Vanessa har varit missnöjd mest hela dagen känns det som!! Vette tusan varför.. Hon som alltid brukar vara nöjd och glad.. Blir ett stressmoment när man inte vet vad som är galet! Försökte få henne att vila ett tag men det ville hon minsann inte!! Böt blöja, gav mat och försökte igen men lyckades inte! Hon fick sitta med oss i bordet medans vi åt middag och då höll hon sej nöjd ett tag iaf.. Tog fram en "efterrätts-burk", så vart lite "- en tugga till henne, en tugga mat till mej" tills jag ätit klart! Aja, det får man väl ta ibland :) efter det prövade jag lägga henne igen och då somnade hon!! Sköönt..

Satt och var social och vips så var klockan 19.. Gick och väckte Vanessa och strax därpå började jag, Vanessa & Stina gå hem till oss! Busade ett litet tag, gav välling till Vanessa och sen somnade hon! Vi har kikat film.. Blir väl sängen på ett tag skulle jag tro!

Öppnar allt på stan 12 imorrn va? För antar alla affärer börjar rean imorrn?...

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback