Jobbvecka..

Har jobbat hela veckan.. Supertrist när nån dummer kommit på att hela gallerian ska ha öppet till 19!! Slutat 19.15 två dagar.. Då var det bara snabba mej hem så jag hann vara med Vanessa innan hon ska sova! Ger alltid välling 20 och sen blir det direkt sängen efter det.. Vet inte hur jag ska palla börja jobba "på riktigt" om 2 veckor?!??

Kommer längta hem så fruktansvärt varje dag.. Men man kanske vänjer sej? Nu har jag ju vetat att jag jobbar 1 vecka och sen får jag vara hemma 2 veckor.. Nåja, det blir nog bra! Ska bli kul att se om Johan blir en lika bra "hemmapappa" som jag har varit som "hemmamamma".. ;P jag kommer då förvänta mej att han ska städa, diska å sånt eftersom jag fixat allt sånt nu när jag har varit ledig :) Tror ju inte riktigt det kommer vara så men.. Man kan ju iaf hoppas ;)

Varit på stan med Stina idag.. Lunch på Alla Tiders och sen gick vi in till stan och shoppade... Sen gick vi hem till mej! Hade Madde och Olivia på besök och sen fick Vanessa äta middag och sen fick hon ta sej en liten vila.. Vart rätt sent egentligen men hon hade bara vilat typ 40 min på dagen så denna vilan behövdes :)

Vaknade imorse vid 5.30 av att jag hade sååååå ont på höger sida på ryggen.. Samma sida och nästan samma smärta som när jag hade en urinvägsinfektion som hade klättrat upp till njuren! Gjorde inte riktigt lika ont som sist, men nog ont för att jag inte kunde somna om.. Låg vaken till typ 8(?) och sen har jag visst lyckats somna om... Ska ringa vårdcentralen imorrn och få en tid!

Aja, ska kika lite tv nu tills Vanessa vaknar.. Sen ska jag vara med henne tills hon ska sova, Då tänkte jag färga håret! Ser för taskig ut nu..


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, man brukar ju ha sängen i mitten av rummet med gaveln mot fondväggen. Nu har vi sängen längs med fondväggen så vi har två väggar som skyddar Melker ;) tidigare hade vi ingen .. Vi tappade lite sovrumskänsla nu när jag måste hoppa in till min sida;)

2011-12-18 @ 23:41:15
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback