50..

Runt 50 besökare dagligen och ingen som kommenterar.. Alltid lika kul ;P

Dagen har varit superbra! Vaknade 9, gick ut med Bobby.. Sen fixade jag mej iordning i lagom tid tills Vanessa vaknade vid 9.40.. Fixade frukost till henne och satte på kläder! Just efter 10 kom Sara och Melvin.. Efter en liten stund kom Lina och Melker! Satt här och barnen busade och vi surrade.. Vid 12 snåret gick vi till Oscar för en lunch! Blev en varm macka.. Så länge sen jag åt det och det var lika gott som vanligt! :) strosade sen runt på stan lite, var in på Lindex och köpte ut min undanhängning! Var några hundra kronor fattigare, men fick mycket för pengarna :) sen gick jag hem..

Vid 16 for jag, Vanessa, mamma & Stina till min farbror och hans familj.. Fikade och pratade.. Sen fick vi se en film som var inspelad på julafton -94.. Man har ändrats ganska mycket sen dess vill jag påstå :P

Hämtade med oss mat från MD:s på hemvägen.. Stina kom med till oss :) har väl inte gjort så mycket.. Lekt med Vanessa, gett henne ett bad, kvällsmat och sen var det Gonatt för henne ganska exakt 20.. Vi har kikat på film.. Den var väl inte direkt superbra, men den gick väl och se. Hette nåt med "her secret" eller nåt sånt..

Var ute med Bobby på kvällsprommen för ett litet tag sen.. Skulle ge han ett bad när i vi kom in men insåg att set var för sent.. Han får alltid världens damp när han är blöt och spriiinger omkring överallt och blir överdrivet busig! Känns inte som att detta är en bra tidpunkt gör det ;P

Aja, ska vara social med Stina nu! Tjing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback