1 År..

Idag blev min lilla piga 1 år!!! Tiden har verkligen rullat fram... Haft folk här hela dagen så har haft fullt upp med att fixa kaffe, ordna fram fika, öppnat presenter mm.. Så kul när det kom så mycket folk! Vanessa verkade också nöjd med dagen... Hon höll sej vaken till just efter 18, Då la jag henne för en vila eftersom hon var sååå trötter då hon missat sin vila hon brukar ta på dagen.. Inte hade hon tid att vila när det var folk här :P väckte henne vid 19.30 eftersom jag ville hinna byta blöja och ge mat innan hon skulle sova för natten!

Massa fina presenter fick hon också! Kläder, leksaker & pengar.. Tror vi alla är nöjd över dagen.. Kom lite fler folk än jag tänkt, så var glad att fikat räckte till alla :) Supergoda tårtor och gott fika...

Sara och Elin var sist och fara och då var klockan vid 20.. Gav välling till Vanessa direkt dom hade gått och sen gick hon och la sej.. Somnade rätt fort :) hon var helt sluut lillan.. Mycket folk och liv och rörelse runtikring hela dagen lång gör mycket för en liten :)

Tänkte först sätta bort Bobby i sovrummet eftersom han brukar vara såå hoppig på folk.. Men bestämde mej för att slippa det för att se om han kunde bete sej! Och han skötte sej utmärkt!! Förutom att han inte har suttit eller legat still på typ 7 timmar så ;P lite småjuckade typ 3 ggr men i övrigt har han skött sej superbra! Skönt att veta att han faktiskt kan sluta hoppa på folk :) Fortsättningsvis kommer han alltid få vara med fast det är mycket folk här...

När Vanessa gick och la sej satte jag & Stina oss i soffan och chillade! Det var skönt :) sen gick jag ut me Bobban och nu är det strax dags för bädden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback