Tråk...

Klivit upp klockan 11 idag.. Vaknade första gången vid 10 när Johan väckte mej för att kolla om jag skulle kliva upp!?! Usch, Va tokig :D Sen när jag sa att jag hade ställt väckare på 11 frågade han om det var ok att han dammsög.. Hmm, Undrar om han ramlat och slagit sej nu på morgonen? ;P

Sa att han gärna fick vänta tills jag klev upp och det gjorde han.. Jag klev upp 11 och gick raka vägen ut med Bobbn.. När jag kommer in håller han på å dammsuger.. Måste jag säga att jag blev något förvånad? :) Han som brukar vara som en zombie på morgonen.. Han har varit vaken sen 4 imorse så antar han hunnit piggna till men :P

Mycket tråkigheter och jobbiga saker på sistone.. Men nu snart kommer väl solen på andra sidan??!?! Hoppas på det iaf!..

Idag ska vi väl inte göra alltför mycket antar jag.... Får väl se vad som händer!.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback