Tja!

Slänger väl in ett inlägg medan Vanessa sover...

Länge sen jag skrev en "update" om henne nu.. Men har väl inte blivit alltför stora förändringar känns det som!

* Hon sover hela nätterna (ta i trä).. Somnar oftast mellan 22-23 och vaknar runt 9-10.. Ibland vaknar hon till under natten, Men då vill hon bara ha sin tutte!
* Inga tänder ännu.. Min lilla tandlösa ^^
* Skuttar på rumpan dit hon vill.. Hon skuttar från A till B, Inget hoppstudsande hela tiden än iaf..
* Slutat med sin "bebisspya".. Förut spydde hon jämt och nu komme det bara lite då och då.. Superskönt!!

Var och vägde och mätte henne i måndags på öppen mottagning på BVC.. Min "lilla" tjej är stor nu! Vägde 8700 och var 68cm lång.. tror jag skrivit det i ett tidigare inlägg men passade bra att få in det här också ^^

Hon har böjat ha lite roliga sovstilar... Oftast ligger hon på mage och sover när hon sover riktigt djupt! När jag lägger ner henne i sängen svänger hon sej alltid på sida! Men sen när man kollar till henne så ligger hon på mage! Inatt när jag kom och la mej kikade jag ner och såg hennes "sköna sovposition" :)



Kan ju inte vara skönt för 5 öre att sova så bresbent?! :D Haha, hon sov då som en stock...

Somnade vid 22.30 igår, Vaknade vid 3 och ville ha nappen och sen vaknade hon nästa gång ganska precis 8.. Helt ok enligt mej! Johan var väl inte direkt jättepigg när han gick och la sej först vid halv 4 men.. Han får skylla sej själv eftersom han vet att det är hans vecka ^^ Jag sov till typ 11.30.. då tyckte jag det var dags att kliva upp!

Åt tacos igår och det var suupergott! Glömde majsen men det gick utan också :P



Aja, ska dra nu.. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback