Natt...

Som vanligt sitter man vaken fast barnet somnat för fleera timmar sen.. Vanessa somnade just efter 22 idag igen! Grymt skönt med lite egen tid på kvällarna.. Kika film, äta godis osv!! Guld värt!!

Hon har varit snooorig idag igen.. Igår kändes det som att förkylningen höll på å försvinna... *suck* Man hör på henne när hon sover att hon snörvlar jättemycket från lillnäsan :/ stackars liten! Jag har också varit rätt snuvig idag, Men inte alls så farligt... Försökte suga med "snorsugen" för att få ut det mesta så hon skulle kunna andas lättare.. Men det är inte alltför enkelt att använda den på en 8månaders utan att få protester :P Aja, somnade gjorde hon iaf...

Nu har hon däremot börjat få en ful ovana när hon sover.. De senaste gångerna hon vaknat och varit lessen när jag har gått dit för att sätta i tutten så ser jag att hon har vänt sej på mage.. Då är hon sur över det! Då bara vrider jag henne på sidan och sätter i nappen så somnar hon om.. Hur kan hon vända sej till magen när hon sover?! Det tycker jag är konstigt.. Visst att hon sover på sida, Men för att vända sej måste man ju ta i lite...

Kikat film med Johan idag.. först kollade vi "polisskolan" som gick på tv.. Sen kikade vi en film som heter "9"...

Sen har det inte hänt vidare mycket... Har mest suttit i soffan idag känns det som.. Köpte chips och dip! Det var grymt gott kan jag meddela :) Sourcreme and Onion chips och Fresh Island dip... *mumma*

Om 4 dagar fyller jag & Stina 27.. Herregud, Vi börjar ju bli gamla!!!!! Men ska jag vara ärlig känner jag mej inte en dag äldre än 20 :P När ska man börja känna sej "vuxen" egentligen?! :D Vi ska väl beställa nån tårta och ha "kalas" hemma hos mej för dom som vill komma å fira oss ^^  

Nåja, ska kika vidare tills jag blir trött och då ska jag gå å lägga mej.. Är min tur att sova den här veckan! Jag har tagit alla mornar förutom 1 den här veckan så nu är det Johans tur.. Han är ju faktiskt pappaledig nu så ;P Jag har ju faktiskt semester ;P Aja, hoppas ni haft en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Olivia vänder sig alltid till mage när hon vaknar och sen börjar hon skrika :D kanske nått sånt Vanessa också gör :)

2011-08-08 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback