Gomorgon...

Var trött som en gnu när jag vaknade imorse när Vanessa började böka i sin säng.. Kikade på klockan och då var den 20 i 11! Trött fast jag sovit ett gäng timmar.. Skuumt! Brukar piggna till ganska fort iaf, men riktigt så enkelt var det inte idag! Piggnade till först när jag gick ut med Bobby! Aja, ibland är man helt enkelt tröttare..

Idag vette tusan vad som händer.. Stina kanske kommer tillbaka hit efter hon slutat jobbet.. Jag hoppas på det iaf :) Blir en lugn hemmadag iaf skulle jag tro.. Är ju såå tråkigt väder! Har regnat i flera dagar nu, Undrar när det ska sluta?! Kan sakna tiden förut när vi jämt hade folk hos oss.. Nu händer det väldigt sällan att vi har folk här.. Trååk när man är van vid liv och rörelse :/ Aja, bara gilla läget... Trodde det skulle bli fler besök när man flyttade till Gällivare men där hade jag allt fel :P

Om mindre än 1 månad far vi till Turkiet!!! Gaaah va roooligt det ska bli... Lite jobbigt me packningen bara när man måste packa för 3.. Men det ska nog gå bra.. Tror ju det mesta finns där men, Bara för att vara på den säkra sidan ska vi packa med blöjor,mat, alvedon mm... Skönt att ha med mat man vet att hon äter :)

Aja, ska sysselsätta Vanessa nu.. Hon somnade i min famn för ett tag sen men vaknade direkt jag la ner henne i sängen.. *suck* Aja, då får hon fasiken vara vaken till 15.00 vilan!! Wish me luck :P Hon är alltid så trötter på morgonen och vill sova ett tag efter frukosten så vette tusan om jag kommer kunna hålla henne (glad!) och vaken.. får helt enkelt hålla tummarna och se :)

Tjings!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Vi hade knappt nå besök alls när vi bodde i stan...Här i hakkas har vi besök nästan varje dag..Både härifrån och från stan..Men visst, de är tråkigt när man inte får besök..Speciellt såna här regniga dagar

2011-08-21 @ 13:39:06
Postat av: Linda

Din karl packar väl själv iaf? ;) Tänk på stackars mig som måste packa för tre helt själv :oP Hoppas verkligen man slipper packa blöjor, det tar så sjukt stor plats och jag hade tänkt försöka klara mig på en stor resväska plus ett handbagage åt Jeppe och ett åt mig.

2011-08-22 @ 06:23:01
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Lotta

Jo han packar själv iaf :P Vi ska ha varsin väska och varsitt handbagage.. Måste ju tänka på att ta blöjor, mat mm i handbagaget så man har på flygplatsen och i flyget :)

2011-08-22 @ 17:33:51
URL: http://lottablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback